|plumbo Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Feil ratt sier du ? bilen kom orginalt med skift nøkkel den ! :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Sitat: Opprinnelig skrevet av Popp En kamerat ble stoppa i oblatsjekk og hade selvfølgelig ikke satt på oblata i rett tid. Politiet sier litt bråkjekkt "du har ikke betalt vegavgift nei ser jeg" Kameraten ser frem mot politimannen og sier "Ikke du heller nei ser jeg" mens han påpeker at Onkel Lakris har glemt å sette på nye oblater selv. Politimannen ble rimelig forfjamsa og sendte ham bare videre med beskjed om å sette på dem så fort som mulig juristen ; Grunnen til at politiet ikke hadde satt på piggdekkoblat er at utrykningskjøretøy er unntatt fra bestemmelsen. hahahaha.... trur d dr må vær dagens..HAHA Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 husker første dagen jeg hadde moped, ble stoppa med 1 bakpå, og en annen moped hengende etter (starteren hans var føkka, og kjørte automat gir, så han måtte ha minst 30 km/h for å starte.. ) ehh? får ikke tauet i gang en scooter uansett fart... hvis du ikke er chuck norris da var ute å kjørte med en kompis, for en stund sia. gammal rustholk av en toyta. så blir vi stoppa av BT i storkontroll og de fant masse feil og mangler med bilen. jeg og kompisen min stod utenfor bilen og venta, så kom de med skrujern og skulle ta skiltene. når skiltene var av, oppdaget vi til alles (og vår) forbauselse at det var lakkerte skilter under skiltplatene(var lakkert på bakluka og frontfangeren) dette var gjort av han som hadde bilen før kameraten min! haha! genialt!, de bare stod der og viste ikke hva de skulle gjøre :P endte med at vi måtte få noen til å hente oss :P Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Denne er alltid like morsom. Finn en kontroll et sted der dem står kun på den ene siden av veien. Kjør så forbi i motsatt fil med vinduet nede og armet i vinduet, i handa holder du et øl glass med alkoholfritt Øl. Drikk gjerne litt i det du kjører sakte forbi. Skal love deg de blir lange i maska. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 - Førerkort? - Hva? Nå må du gi deg, det fikk du av meg i forgje uke uten å gi det tilbake Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Dere er så jævla sofistikerte. Jeg går for "Mordi e mainn". Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Trafikkontroll: Purk: Deg har vi venta på i hele dag!! Fører: Jah!, Jeg kom så fort jeg kunne! ;) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Du vil ikke være så vennlig å hente tilfart og kjøre vannrett inn i helvete? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Du vil ikke være så vennlig å hente tilfart og kjøre vannrett inn i helvete? har du sett har du hørt, du kom jo jaggu kjapt runt svingen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Er du sikker på at du ikke er en securitas vakt? Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Etter du får boten kan du si: - Hæls mordi å takk ho førr læfsa! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Etter du får boten kan du si: - Hæls mordi å takk ho førr læfsa! HAHAHHA, sinnsykt bra! :roll: (BUMP forresten.. :)) "Sorry, jeg bare testa ut NOS'en!" Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ute på snekketur med noen kamerater, kjører inn til vågen i stavanger sentrum.. Blir vi stoppa av politibåten.. Politi "hvem er styrmann idag da?" Daniel "nei, ta å send rundt alkomålaren, så ska me se!" Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hahahahah :D :D Genialt Litt OT: P: Her gikk det litt fort ja. 105 i 80 sona målte vi på deg Unge på 4 år i bak setet: Pappa, politi sier at du ikke må kjøre så fort Var jævlare artig, når det der kommer fra en liten unge :P . Det var samboerne til kusina mi som prøvekjørte bilen min.. Jeg lo godt når ungen sa det der ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 For fort? Prøvde bare å holde sikker avstand til fjompen bak meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg