Wrasko Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Akkurat nå kjører en level 1 sjafør R2 bil for meg på endurance, leder greit.. (5-6 sek). Hvis du f.eks kjører d klasse, så ville jeg tatt en Lotus Elan, så prøvd å gjøre den lettest mulig, og lettest å kjøre (som i veigrep etc), C klasse ville jeg modifisert en Elise, samme med B. A er jeg litt usikker, samme med s/u/R4-1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hehe, hvilket endurance løp og bil anbefaler du? prøvde på det i går, men han karen jeg fikk til å kjøre sugde og jeg tjente ikke ett øre :S det siste, som du må være level 50 for å entre. Så slår du av alt untatt abs, og motstanderne på easy. Ta ferrari et eller annet (r1 bil) og sett den på litt mer aks. Velg en level 1 sjåfør, sett i gang løpet. Så stikker du på dass eller finner på noe annet å gjøre i mellomtiden. Har du trådløs kontroller må du komme tilbake nå og da og røre på en knapp eller en stikke. EDIT: Men vi har en egen tråd for FM2 prat her så kanskje vi skal bruke den for videre diskusjon og slutte og missbruke bildetråden :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 SportQuattro skal være rød! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 SportQuattro skal være rød! Sport Quattro er en forkorta Urquattro. Urquattro kom i fler farger enn Sport Quattro, blandt annet i en sølvgrå farge som het "Zermatt Silber metallic". Ergo, orginal farge:roll: Forklaring på hvorfor min Sport Quattro har denne fargen:) Så tilbake på spor: Edit: foresten, det deiligste med Sport Quattroen er skovlelyden du får når du slipper gassen:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 da har jeg handla meg en xbox og forza2! her er noen bilder fra meg! har vel en måneds gratis gullmedlemskap også så jeg er klar online visst noen vil, l4rsh er nicket :P Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Alltid artig å få med flere! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Vell ingen som er sinte for at jeg kasta litt dekaltrim på gobilan;) om noen er å kjører live så rop ut, trenger quattro buddys i svinga;P RS4 Rs4 =) R4R Sedan :S Mått ha m japsefetta, V8 RWD:) Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 here er di to nyeste bilene jeg har lagd Jägermeister BMW E30 M3 Audi Sport Quattro UrQuattro Rally Replica Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Kjøpte meg skin på auksjon: Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Mye pent her, dere skal ha for den tålmodigheta det tar og designe noe sånt. Hadde aldri klart det jeg iallefall. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Mye pent her, dere skal ha for den tålmodigheta det tar og designe noe sånt. Hadde aldri klart det jeg iallefall. Nesh, den som jeg har lagde jeg på 15min, er jo bare masse striper igrunn=) Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ny bilen! Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahnsen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 er det noen som har link til noen sider der de da har oppsett til forskjellige biler for drifting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 er det noen som har link til noen sider der de da har oppsett til forskjellige biler for drifting? Forzamotorsport.net Forums - Drift Settings Database (Forza 2 Set-ups Only) Den? Bare ikke gjør som de mener, dvs ikke sleng inn den største turboen etc etc... Best å ikke ha for stor motor og for mye turbolagg når du skal drifte, greit å kunne få noe grip og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 har endelig begynt å fått ordna meg til litt penger på spillet nå:) men hver gang jeg skal joine en server får jeg at den er full eller at den ikke eksisterer lengre :S Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg