Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TAR GJERNE IMOT TIPS FOR Å FÅ DEN MER DRIFTBAR!

 

 

Denne godsaken har hele 94,5kw (ca 125hk), 154nm,

Slang inn bur

justerbart senkesett (for hjulvinkler, og for å stive opp, senket maks, stivet opp kraftig bak, og litt minus i hjulvinkel bak)

Racing girkassa for å få justert utveksling (justert på 2 og 3 gir, sånn at det passer bedre med hastighet inn i svinger og i svinger)

Racing clutch for å få skiftet gir hurtig

Racing LSD (100% acc/deacc) (kunne sveiset hvis det hadde gått)

 

elan_cheap.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe noen biler i går tenkte jeg da, Men det var no gæli med Auction House, noe som førte til at en haug med biler jeg hadde bydd på ble avsluttet samtidig. VEL, vi sier ikke nei takk til billige biler :D

 

Her er en av dem, en S920 Toyota Supra. Designet er ikke låst så om noen har lyst på så får dere si ifra.

 

Supra.jpg

Supra2.jpg

Supra3.jpg

 

Av de andre bilene jeg vant var det en S965 Chrysler Crossfire, en U999 Cadillac CTS-V og en U999 Seat Leon Supercup.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mekket meg warsteiner jeg, ligner sikkert ikke så mye, og ja jeg er perfeksjonist, å lite dyktig på å lage skins osv, men jeg synes det er gøy som faen, og lærer noe nytt hver gang :)

 

post bilder, drift, race , whatever og ha det gøy istede for å "krangle" her inne :)

 

min warsteiner

 

e30warsteiner4pr1.jpg

 

haha, tenkte på dahlback og co iste, så da mekka jeg bare litt på min sport quattro, 20 mins skin, dårlig men bedre enn ingenting av dahlback sin ur quattro, sku ønske ur quattron var med her også, og ikke bare sport quattron

dahlbacksportquattrovu6.jpg

MB 190E 2.3 16v -85

MB 307D -87

Polaris IQ 800 -08

 

LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår