Gå til innhold

Noen gromme 240'er til sommertreff??

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

jern-biler er ubrukelig på bane...

 

bladfjærer og trommelbremser

 

edit: ubrukelig generelt over alt

 

NÅR FIKK 240 BLADFJÆRER OG TROMMELBREMSER???

- 244 DL 1979 (B19 A) AVSKILTET - 244 TIC 1985 (ombygd til B21 ET) SOLGT- 245 GLT 1982 (B200 K) skiftet motor SOLGT

- 245 GL 1984 (B200 K) SOLGT- 240 GLE 1988 (B230 F) R,I,P- 240 GLE 1989 (B230F) bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det kommer mange volvo , Hater plastikk-bilene og ikke minst jern-bilene. Kom heller med biler med skikkelig racing-historie.

 

her var det vel det??

og han har så rett!!!

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter å starte en diskusjon her men, am-car kan være fette rått. og volvo har nu ikke SÅÅÅ mye racing-historie at det gjør noe.

å ang plast, så er det jo en del plast som er til for å gjøre bilene bedre på bane, men antar vi prater om ugly størstmulig-fanger-plast å denslags!

uansett, back to topic.

SHS Performance, og spirit_of_åsen, blir bra, ser ut som volvo ikke blir så værst representert!

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håvard burde ha med ei ekstra Tremec nedover om han skal kjøre på litt anstendige hjul med de talla han bremsa hos Vidar ihvertfall... Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass...hva slags tall var det da? tremecen tåler jo greit mye:D

 

Håvard bremsa 666hk og 818nm på 2kg og E85 med stigende kurve, hadde 500nm på 3500rpm og 700nm på 7000rpm, så kurva var grom...

Raymond bremsa 636hk og 749nm på 1.7kg og E85, her var turbon tom...

 

Begge to er 16V maskinister med Autronic SM4 og CDI tenning fra autronic. En 500R boks pr motor... Bremsa hos Vidar på VS Motor, Trøgstad...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håvard bremsa 666hk og 818nm på 2kg og E85 med stigende kurve, hadde 500nm på 3500rpm og 700nm på 7000rpm, så kurva var grom...

Raymond bremsa 636hk og 749nm på 1.7kg og E85, her var turbon tom...

 

Begge to er 16V maskinister med Autronic SM4 og CDI tenning fra autronic. En 500R boks pr motor... Bremsa hos Vidar på VS Motor, Trøgstad...

 

hørtes jo helt greit ut med så sjuke tall..

Volvo 245 -"racebussen"

Toyota Hiace

Ford escort mk1 rs2000

 

---DO88.se---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår