Gå til innhold

R.I.P VOLVOen min. (Gjennoppliving har begynt!)

Ranger emnet


Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

japp. da var det gått ca 2 timer siden jeg smalt volvoen, og er kommet ut fra sykebilen... hele fronten er totalvrak, men lurer på om blokka er bra:)

 

det som er det verste, i ogg med at jeg og den fornærmede bare fikk mindre personskader, er jo at jeg krasja med en annen VOLVO 240, en stasjonsvogn.

 

begge bilene blir mest sannsynlig levert til skraphandler. dette er jo egentlig for galt for min del siden resten av bilen er strøken! fra frontruta og bakover.

 

så hvis noen trenger en delebil, uten bulker og med heilt strøkent originalinteriør så skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven.. Det må ha smelt bra ja!

Kondolerer, veldig trist.. Jeg har forsåvidt lyst på alle dørene dine, da jeg trenger noen rustfrie nye dører.. :P Men litt langt ja.

 

Åssen gikk det med den andre volvoen da? Litt av et sammentreff å treffe en annen 240 da! Godt å høre det gikk bra med deg, du får finne deg en ny en fort.

 

edit: Vet du noe om hvilken fart du holdt?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha smelt noe helt jævelig!!!! Kjørte på en elg med min i vinter og fikk jo nesten øresus...

Synd med bilen, men det viktigste er jo at det gikk bra med de som var innblanda. Det finnes flere volvoer i verden.

Kondolerer.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

jeg husker bare at jeg kom ut fra korsvik marina, fylt bensin. full tank:( så havna jeg bak denne bilen, vil tro jeg hadde en 65 kmt/t. i og med at dette var ei kjerring også. jeg må ha dilla med et eller anna, ikke husker jeg. da jeg så opp og heiv meg på bremsen. bremsesporene er 4m lange ca, så det var nytteløst.hun stod heilt stille, og jeg dyttet henne langt fram i veibanen. snakk om en 15 m eller noe. hun mener sjøl hun hadde bremsa på og at jeg må hatt ei jævlig fart. jeg løp ut for å se om alt var ok med personen i bilen, og døren vill ikek opp. rett og slett trekkspill bakover.

 

helt og holdent min feil, men likevel surt.

 

edit: illustrasjonstegning kommer for dere som ikke er kjent i strøket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble motoren presset ned og under bilen? Var kanskje ikke en så kraftig smell til at motoren har bevegd seg så mye, men har alltid lurt litt på om det funker.

 

Var kjipt detta her, men du har vell kanskje en delebil isåfall hvis du tenker på å fortsette med 240? :)

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65km/t i ræva på en bil som stod i ro? etter skadene å dømme, så det ut som du hadde større fart. Var jo ganske så skadet den bilen.. :p

 

Uansett. Kjipt at sånt skjer. Å fint at alt gikk bra med deg.

 

Glad det ikke har skjedd med meg.. Enda...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår