Gå til innhold

trenegr bil fort

Ranger emnet


liIIebror

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har en relativt strøken banerigget Golf 2 GTI 8v

 

 

1985 modell

Så og si rustfri

Ingen bulker eller store riper

Bur

Bøttestoler - OMP FIA godkjente, nesten nye....

4-punkt

2 griller, en med 2 lamper og en med 4

S/V-dekk

G60 bremser, nye originale GTI-bremser følger med

Nye klosser rund baut

 

 

Pris 25.000,-

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo 240.. bruker glatt 28500 kr i bensin det året du har den, så om du kjøper den for 1500 så var det ikke så bra kjøp alikavel..

 

Skal du ha en bil som går og går og går --->>>>>>

 

toyota corolla, er ikke litt spenstig eller gøy, men du slipper å gjøre en dritt

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

 

Selg den jævla Corvetten til Lars for 30,000,- eller hold kjeft! ikke nødvendig å komme sånne idiot-kommentarer......

 

Hallo liksom, er det en idiotkommentar fordi jeg kommenterer at prisnivået er ALT for høyt i forhold til verdien?

Du er klar over at 20k for en 87 modell Sierra, da snakker vi om en bil som selges av forhandler med garanti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Fra Motorbørsen!

 

Prisregister - søkeresultater

Ditt søk: Ford Sierra 2,0, 1987 modell

 

I løpet av siste 12 måneder er det annonsert 187 biler av den typen du søkte på.

 

Gjennomsnittsprisen på bilene har vært kr. 34116,-.

 

Og prisnivået har selvsagt ikke gått nedover de siste 12mnd?

Og alle biler selges selvsagt for prisforlangende?

Saken er den at folk forventer alt for mye for bilene sine, noe som gjenspeiles i hva de forlanger, 20k for en 87 modell Sierra er for mye stort sett uansett stand og motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solid

Ascona: Du har enda ikke sjekka gjennomsnittsprisen på autodb.no tipper jeg? Du er jo faen meg så sta og påståelig at det er grusomt! Skjerp deg, det er jo bevis på autodb.no jo, så hold kjeft da.

 

Autodb.no viser hva folk TROR de skal få.

Jeg håper og tror virkelig ikke at det er folk som er dumme nok til å betale i dyre dommer for en gammal Sierra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår