Tommy405GTX Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 jeg kjører kolektivt til jobb daglig, men ellers er det bil uansett hvor jeg skal... Har regnet litt på hva bil koster kontra buss for min del: Bil: Bom-15,- pr dag parkering-min. 65 pr dag så kommer bensin og slitasje i tillegg... ved leie av garasje/park plass pr mnd ca 850 Totalt pr mnd: snitt på 1500kr pr mnd... Buss: mnds kort eller kupong kort - 956-1158,- så lenge man må betale for parkering lønner det seg ikke for meg og kjøre bil til jobb, men hadde gjort det fremfor buss vis jeg slapp parkerings avgiften... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Tommy405GTX jeg kjører kolektivt til jobb daglig, men ellers er det bil uansett hvor jeg skal... Har regnet litt på hva bil koster kontra buss for min del: Bil: Bom-15,- pr dag parkering-min. 65 pr dag så kommer bensin og slitasje i tillegg... ved leie av garasje/park plass pr mnd ca 850 Totalt pr mnd: snitt på 1500kr pr mnd... Buss: mnds kort eller kupong kort - 956-1158,- så lenge man må betale for parkering lønner det seg ikke for meg og kjøre bil til jobb, men hadde gjort det fremfor buss vis jeg slapp parkerings avgiften... mhm. og HVOR nøykatig går bussen dit du skal, Hvor mye må du dytte på og presse for å komme deg på/av bussen, Når har du sitte plass, og hvor fort kommer du deg frem?... da vil jeg nesten betale. 1000kr xtra for å få meg den friheten ass Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Tommy405GTX jeg kjører kolektivt til jobb daglig, men ellers er det bil uansett hvor jeg skal... Har regnet litt på hva bil koster kontra buss for min del: Bil: Bom-15,- pr dag parkering-min. 65 pr dag så kommer bensin og slitasje i tillegg... ved leie av garasje/park plass pr mnd ca 850 Totalt pr mnd: snitt på 1500kr pr mnd... Buss: mnds kort eller kupong kort - 956-1158,- så lenge man må betale for parkering lønner det seg ikke for meg og kjøre bil til jobb, men hadde gjort det fremfor buss vis jeg slapp parkerings avgiften... 850kr i mnd. for parkering? :rolleyes: betaler 220kr./mnd. jeg,og synes det er ille nok.... og,betaler vel ikke 15kr. pr. passering hvis man har brikke...? her i by'n betaler vi med brikke 11kr. der man må betale 15kr uten brikke...men men ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Ascona Gratulerer, du har nå akkurat gjort deg skyldig i konspirasjon til mord, straffen for dette er faktisk på inntil 21 års ubetinget fengsel, og handlingen straffes som planlegging av overlagt drap. Otto Jespersen vandrer fortsatt ute i det fri, så den listen ligger nok noe høyere. For min del kan de iofs sette ham inn og kaste nøkkelen, er det ikke meningen at komikere skal være morsomme? Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 En annen ting. Ikke for å være negativ, men jeg tror oppriktig at hun ikke har tenkt å bruke penger på kollektivtrafikken heller. Ihvertfall, så blir det såpass lite at vi i Oslo ikke vil merke noe til det. Men slik har det alltid vært her til lands. Samferdselspolitikken vi driver her til lands skulle en tro vi var i krig - vi bruker jo faen ikke penger. Og de samferdeselspengene vi bruker går ikke til billistene. Det er helt sikkert! Haha, den største utfartsåra ut av landet (til Sverige seff) er halvparten tofelts og halvparten motorvei. Og istedenfor å bygge ut forbikjøringsfelt rundt om i landet så pakker man heller sammen, og utplasserer betong blokker i fila som egentlig skal forebygge køtrafikk. "Nei, veien skal bli tryggere" er svaret fra samferdselsdepartementet, i det de bruker milliarder på å modifisere veien slik at kapasiteten blir mindre. Ja, snart kan vi gå tilbake til hest og kjerre om det fortsetter slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Torild S. er værre en den tidligere infoministeren i Irak! Noen burde snart gi ut en bok med alle gullkorna hennes! Den økte satsingen på kollektivtrafikken skulle vel ikke være en erstatning, den skulle komme i stedet for.. Eller var det motsatt? Whatever.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by spenol Otto Jespersen vandrer fortsatt ute i det fri, så den listen ligger nok noe høyere. For min del kan de iofs sette ham inn og kaste nøkkelen, er det ikke meningen at komikere skal være morsomme? Otto Jespersen skiller seg litt fra alle oss her inne. Han har sagt mye stygt om mange mennesker, men alt sammen har han sagt som den offentlige personen han er, nemlig komikeren og humoristen Otto Jespersen, og mesteparten på TV i et humorprogram. Det ER en del forskjell på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hva vet du om at, jeg kanskje er en ganske høyt profiler person oxo da? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by kiv_tuning Skal vi starte krone-rulling, for å få en til å ta kjerringa av dage? Jeg er i alle fall med!!!! hehe count me in Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Vi bomberigger sykkeln hennes sånn som i speed :D Kommer hun under 20 km\h så BANG!!!!:D :D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Mad_Maxx Vi bomberigger sykkeln hennes sånn som i speed :D Kommer hun under 20 km\h så BANG!!!!:D :D :D Tvile på at hu noen gang kommer over 20km/t! Men fra spøk til revolver.. Hvis vi organisere oss så kan vi ordne det slik at vi kan stikke bort til na hver morgen og stikke hull på alle dekkene hennes slik at hu må pøve bussen til jobben!!! tenker pippa får en annen lyd da!! Tar gjerne et par fridager for å komme meg til oslo for å terorisere henne njaa!!! Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Ok 5 km\h da:D . God ide din å.... Vise henne den jævla stygge bussen!!!:mad: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Kommer ikke til å ta bussen selv om jeg feks. mister lappen, da går jeg heller... Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by k9v Kommer ikke til å ta bussen selv om jeg feks. mister lappen, da går jeg heller... mister man lappen,fins det moped! :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg