Gå til innhold

Vår kjære samferdselsminister.....

Ranger emnet

Gran Turismo 3

Anbefalte innlegg

jeg kjører kolektivt til jobb daglig, men ellers er det bil uansett hvor jeg skal...

Har regnet litt på hva bil koster kontra buss for min del:

Bil: Bom-15,- pr dag

parkering-min. 65 pr dag så kommer bensin og slitasje i tillegg...

ved leie av garasje/park plass pr mnd ca 850

Totalt pr mnd:

snitt på 1500kr pr mnd...

Buss: mnds kort eller kupong kort - 956-1158,-

så lenge man må betale for parkering lønner det seg ikke for meg og kjøre bil til jobb, men hadde gjort det fremfor buss vis jeg slapp parkerings avgiften...

go fast go strong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy405GTX

jeg kjører kolektivt til jobb daglig, men ellers er det bil uansett hvor jeg skal...

Totalt pr mnd:

så lenge man må betale for parkering lønner det seg ikke for meg og kjøre bil til jobb, men hadde gjort det fremfor buss vis jeg slapp parkerings avgiften...

mhm. og HVOR nøykatig går bussen dit du skal, Hvor mye må du dytte på og presse for å komme deg på/av bussen, Når har du sitte plass, og hvor fort kommer du deg frem?... da vil jeg nesten betale. 1000kr xtra for å få meg den friheten ass

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy405GTX

Totalt pr mnd:

850kr i mnd. for parkering? :rolleyes:

betaler 220kr./mnd. jeg,og synes det er ille nok....

og,betaler vel ikke 15kr. pr. passering hvis man har brikke...?

her i by'n betaler vi med brikke 11kr. der man må betale 15kr uten brikke...men men ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Gratulerer, du har nå akkurat gjort deg skyldig i konspirasjon til mord, straffen for dette er faktisk på inntil 21 års ubetinget fengsel, og handlingen straffes som planlegging av overlagt drap.

Otto Jespersen vandrer fortsatt ute i det fri, så den listen ligger nok noe høyere.

For min del kan de iofs sette ham inn og kaste nøkkelen, er det ikke meningen at komikere skal være morsomme?

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting. Ikke for å være negativ, men jeg tror oppriktig at hun ikke har tenkt å bruke penger på kollektivtrafikken heller. Ihvertfall, så blir det såpass lite at vi i Oslo ikke vil merke noe til det. Men slik har det alltid vært her til lands. Samferdselspolitikken vi driver her til lands skulle en tro vi var i krig - vi bruker jo faen ikke penger. Og de samferdeselspengene vi bruker går ikke til billistene. Det er helt sikkert! Haha, den største utfartsåra ut av landet (til Sverige seff) er halvparten tofelts og halvparten motorvei. Og istedenfor å bygge ut forbikjøringsfelt rundt om i landet så pakker man heller sammen, og utplasserer betong blokker i fila som egentlig skal forebygge køtrafikk. "Nei, veien skal bli tryggere" er svaret fra samferdselsdepartementet, i det de bruker milliarder på å modifisere veien slik at kapasiteten blir mindre. Ja, snart kan vi gå tilbake til hest og kjerre om det fortsetter slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spenol

Otto Jespersen vandrer fortsatt ute i det fri, så den listen ligger nok noe høyere.

For min del kan de iofs sette ham inn og kaste nøkkelen, er det ikke meningen at komikere skal være morsomme?

Otto Jespersen skiller seg litt fra alle oss her inne.

Han har sagt mye stygt om mange mennesker, men alt sammen har han sagt som den offentlige personen han er, nemlig komikeren og humoristen Otto Jespersen, og mesteparten på TV i et humorprogram.

Det ER en del forskjell på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Vi bomberigger sykkeln hennes sånn som i speed :D Kommer hun under 20 km\h så BANG!!!!:D :D :D

Tvile på at hu noen gang kommer over 20km/t!

Men fra spøk til revolver.. Hvis vi organisere oss så kan vi ordne det slik at vi kan stikke bort til na hver morgen og stikke hull på alle dekkene hennes slik at hu må pøve bussen til jobben!!!

tenker pippa får en annen lyd da!!

Tar gjerne et par fridager for å komme meg til oslo for å terorisere henne njaa!!!

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider