Gå til innhold

Ja__9: Ford Sierra Sedan 2.9i GLS - styling ++

Ranger emnet


Ja__9

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei! Jeg vet at det går 12 volt i pcen.. problemet er at strømforsyningen til pcen vil helst ha 230 volt.. hvordan får jeg det til? kan jeg bare kjøpe en av biltemas 200w fra 12volt til 220/230 volt??

 

Ang. bilen. i dag skal jeg på grav med bilen og få sparklet igjen rusthullene med glassfiber-sparkel. Legger ut bilder fra både inni og under før/etter arbeidet :)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vet at det går 12 volt i pcen.. problemet er at strømforsyningen til pcen vil helst ha 230 volt.. hvordan får jeg det til? kan jeg bare kjøpe en av biltemas 200w fra 12volt til 220/230 volt??

 

Ang. bilen. i dag skal jeg på grav med bilen og få sparklet igjen rusthullene med glassfiber-sparkel. Legger ut bilder fra både inni og under før/etter arbeidet :)

Det må du aldrig finne på å sparkle med glas fiber. da går ikke bilen din gjennom EU-gokjenningen og det blir ganske fort ødlagt ..

Har faktisk ikke peiling om det fungerer bra det med fra bilteme 12 volt til 220 volt

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du aldrig finne på å sparkle med glas fiber. da går ikke bilen din gjennom EU-gokjenningen og det blir ganske fort ødlagt ..

Har faktisk ikke peiling om det fungerer bra det med fra bilteme 12 volt til 220 volt

 

en kompis hadde brukt glassfiber til å tette hull, biltilsynet sa ikke noe til han..? :p

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, lurte på det men var ikke sikker :p skal bli rart å høre hva dere sier når jeg har lagt ut bilder av sparklinga mi i karroserriet :D

 

Legger ut bilder i kveld

 

hehe! Spent...

 

Veit jo at sparkling ikke akkurat er den beste måten men! Er sånn man gjør om man har en vinterbil som skal igjennom Eu-kontrollen:D

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår