Gå til innhold

Ja__9: Ford Sierra Sedan 2.9i GLS - styling ++

Ranger emnet


Ja__9

Anbefalte innlegg

Er ikke så vanskelig å låse opp bilen igjen..

 

Få tak i en kleshenger av stål, eller en tykk ståltråd eller lignende også bøy den til som en Z og dytt den ned på utsiden rett over dørhåndtaket.. vri den 90 grader og dra forsiktig opp.. Tilslutt så går det.. Må litt flaks og teknikk til..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fortsetter prosjektet!

 

Jeg har fått problemer med at den koker på tomgang.. går ca 30 min. Jeg har skiftet termostat, vannpumpe og slurevifte -da er det bare radiatoren som gjenstår, så håper jeg det kommer seg. Hvis ikke er det vel toppen??!!??!

 

Noen som har peiling på defa alarm?? Jeg har kjøpt forsikringsbil, så den har vært stjålet. problemet er da at alarmen er koble fra på en måte så jeg trenger en bruksannvisning.. og en fjernstyring. -noen som vet noe?

 

Det jeg vet om alarmen er det som står på den.

 

Defa A.S

Spectra 3204/3205/RF

B60301401

 

Disse opplysningene får ikke jeg noe ut av :p

 

legger ut bilder senere btw

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

 

Jeg har fått problemer med at den koker på tomgang.. går ca 30 min. Jeg har skiftet termostat, vannpumpe og slurevifte -da er det bare radiatoren som gjenstår, så håper jeg det kommer seg. Hvis ikke er det vel toppen??!!??!

 

Hvorfor i alle dager lar du den gå på tomgang i 30 min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fortsetter prosjektet!

 

Jeg har fått problemer med at den koker på tomgang.. går ca 30 min. Jeg har skiftet termostat, vannpumpe og slurevifte -da er det bare radiatoren som gjenstår, så håper jeg det kommer seg. Hvis ikke er det vel toppen??!!??!

 

Noen som har peiling på defa alarm?? Jeg har kjøpt forsikringsbil, så den har vært stjålet. problemet er da at alarmen er koble fra på en måte så jeg trenger en bruksannvisning.. og en fjernstyring. -noen som vet noe?

 

Det jeg vet om alarmen er det som står på den.

 

Defa A.S

Spectra 3204/3205/RF

B60301401

 

Disse opplysningene får ikke jeg noe ut av :p

 

legger ut bilder senere btw

 

Ring Defa og hør.. :)

 

Er vanlig at biler med slurevifte går varm på tomgang, den får ikke nok kjøling når den står stille og siden bilen går på tomgang så går ikke slurevifta fort nok rundt til å kjøle ned motoren..

 

Er det EL vifter på den så bytt tempsensor til en som løser ut på lavere temperatur.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Den bilen skulle ikke vært i dine hender. Du behandler den jo som dritt, er ikke mange av disse bilene igjen også finner du faen meg på å sparkle med glassfiber. For en tulling.

 

helt enig med etakle, klovn. Blir like dumt som å bruke fin 2.0is to-dørs som herjebil, med andre ord så er man dummere enn en flintstein. Er det alltid slik at sierra kommer i hender på idioter? har sett en sammenheng der desverre... er jo knallbiler, hatt flere av dem(så er det opp til dere å si om jeg er en av idiotene eller ikke, bryr meg uansett ikke) Men er jo idiotisk å ødelegge dem,sjelne som faen blitt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud er jo bare en sliten gammal sierra... med stor tung møkkamotor som går som en dass og bruker masse suppe. er vel sikkeert alle 18åringers drtøm men .. la nå han få gjører som han vil med den da.

 

du har ikke peiling på hva du snakker om, har hatt xr4i borra,porta,kam++ sperra på 8350 omdr. det gikk mildt sagt godt. Kjørte i fra 300hk 240 med den på banen i mo i rana forrige eieren. Men om du mener knall original så stemmer det nok ja, har ikke hatt dem originale.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke altid hestene det kommer ann på vettu smarten...

jeg har enda ikk opplevd og bli noe spesielt imponert av en sur gammel ford 2,8 eller 2,9... cosworth derimot,,,,

 

2.8i med turbo parkerer cosworth med samma hk-antall. Enda bedre om det er 2.9-24v cosworth fra scorpio.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med etakle, klovn. Blir like dumt som å bruke fin 2.0is to-dørs som herjebil, med andre ord så er man dummere enn en flintstein. Er det alltid slik at sierra kommer i hender på idioter? har sett en sammenheng der desverre... er jo knallbiler, hatt flere av dem(så er det opp til dere å si om jeg er en av idiotene eller ikke, bryr meg uansett ikke) Men er jo idiotisk å ødelegge dem,sjelne som faen blitt.

La nå den stakkars gutten få gjøre som han vil med bilen si; hvis dere er så jævlig uenige i hva han gjør, så skaff en selv og gjør som dere vil med den da. Er ikke hans problem at deres syn på disse bilene ikke stemmer med hans.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår