Gå til innhold

Ja__9: Ford Sierra Sedan 2.9i GLS - styling ++

Ranger emnet


Ja__9

Anbefalte innlegg

hei igjen alle sammen. Har vært sløv med å legge ut bilder og "nyheter" fordi jeg kun har jobbet med rust frem til nå. Nå er jeg endelig ferdig med rustprosjektet, nå er det bare utvendig igjen (som jeg kommer til å vente med)

 

det jeg er på jakt etter nå er effektannlegg. Hvor får jeg tak i det i Haugesund området?? Hvor fikk du tak i ditt Putin_J ???

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kapp bort rust, sveis inn ny plate, slip ner sveisen å saus på med rødgrunning.... Holder ennå på min Sierra..

 

 

jepp!

 

å bruke ordentlige produkter. Ikke biltema! hehe.

 

Sveiser du så du varmer det utrolig opp ruster det veldig. Punktsveiser, og prøver å holde tempen litt nede er det mindre sannsynlig!

 

Men holder sikkert en stund ja:)

 

Lykke til videre, gleder meg å se dette videre:)

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se på meca.no eller så kan du besøkke de på butikken

Gule Sider® - Firma og bransjesøk Fant en adresse her får deg som bor i haugesund :):angelsmili:

 

Fant en side her også men ganske usikkert om det fins til bilen din alså til 2.9

Katalog Catalog Catalogue Simons avgassystem exhaust sport system sportauspuff rostfritt stainless edelstahl

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se på meca.no eller så kan du besøkke de på butikken

Gule Sider® - Firma og bransjesøk Fant en adresse her får deg som bor i haugesund :):angelsmili:

 

Fant en side her også men ganske usikkert om det fins til bilen din alså til 2.9

Katalog Catalog Catalogue Simons avgassystem exhaust sport system sportauspuff rostfritt stainless edelstahl

 

har sett i nettbutikken, men fant ikke til 2.9... får heller ringe de å spør :p Hvor i landet kommer du fra?

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, lenge siden sist!

 

Siden jeg venter på styling og effektanlegg startet jeg med data prosjektet mitt:

 

(for de som har peiling)

 

Hardware:

 

2.8 ghz prosessor

1 gb ram

200 gb hardisk

DVD brenner

 

Software:

 

windows xp

-microsoft autoroute

-Winamp

 

Bildene:)

 

 

4xw88hv.jpg

 

USB eller hovedstrømbryter der som jeg piler til?

Fra venste: av/på lys + arb. lys -- Av/På knapp-- Usb??

63ue74h.jpg

 

Akkuratt plass til hovedkort inni her :P

4zcp0g0.jpg

 

Dvd spiller passer akuratt inn der som det svarte er, der skulle det egentlig vært askebeger:p

524cxvd.jpg

 

Hovedkort

4q8wfu0.jpg

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover deg, vis du tar opp gulvteppet om 1 måned så finner du enda mer rust der du har "fjernet" rusta, eneste måten og fjerne rusta helt på er og kappe ut et par cm extra rundt der rusthullet var, og legge i ny plate og smøre på med rustgrunning. Ikke gjør det på den måten du gjør det på med og tette det med glassfibersparkel ... Men vis du trenger noen sierra deler så har jeg stort sett alt til sierra sedan.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover deg, vis du tar opp gulvteppet om 1 måned så finner du enda mer rust der du har "fjernet" rusta, eneste måten og fjerne rusta helt på er og kappe ut et par cm extra rundt der rusthullet var, og legge i ny plate og smøre på med rustgrunning. Ikke gjør det på den måten du gjør det på med og tette det med glassfibersparkel ... Men vis du trenger noen sierra deler så har jeg stort sett alt til sierra sedan.

 

Det får henge der i et halvt år så får jeg se hvordan det ser ut :win Er det for galt får jeg heller gjøre det skikkelig :thumb

 

Har du 2.9 deler?? trenger slurevifte... Kunne også tenkt meg nye skjermer framme+bak og skjørter?? Hvor i landet holder du til ?? :cab

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I dag følte bilen min for å leke "pelle-politibil" det den fant på var å låse seg selv --> selvfølgelig med nøklene inni... Hvordan får jeg åpnet bilen igjen??

 

De er vel egentlig lett da :P hehe finn reserve nøkkel ;) :P

Har faktisk fikk åpna min med linjal som jeg bøyde litt . en stål linjal ;)

Du får nok åpne døra på ett eller annen måte ;)

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får henge der i et halvt år så får jeg se hvordan det ser ut :win Er det for galt får jeg heller gjøre det skikkelig :thumb

 

Har du 2.9 deler?? trenger slurevifte... Kunne også tenkt meg nye skjermer framme+bak og skjørter?? Hvor i landet holder du til ?? :cab

 

Holder til på jæren, slurevifte har jeg ikke, skjermer kjøper du nye, er et helvete og få det av, men kjøp nye sjermer, har noen rs sideskjørt en plass, skal se.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår