Gå til innhold

Bømla-Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Bømla-Racing

  • Bursdag 12/23/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    Sierra
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Motormekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    2.9i
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    2x Åpne filter, eksos
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    Bømlo

Bømla-Racing's Achievements

  1. fin lakkering, men desverre gøsjen ekkel stygg farge du har valgt.. No hard feelings..
  2. Lat å lat.. Ikke Cosworth akkuratt, men kan ikke forvente allt.. Helt grei maskin med go lyd å godt drag til å vere en liten sekser uten turbo.. Men bruker bensin, eneste jeg kan klage på.. Go for it! :yodude:
  3. Dunking vill heller vere en lenkearm eller drivledd.. Hjullager har en tendens til å ule.. Ikke dunke..
  4. Å for guds skyld, benk den potta di :hammer
  5. Har nylig gått til innkjøp av en 90'mod Sierra 2.9i V6.. Den yter ikke 145, men 150 hester.. Min banker foresten enn BMW 520 med Stage 1 chip som yter 160 hester.. Er da ikke så late di hesta, i så fall har mine brukt steroider uten att jeg vet om det..
  6. Kabler å sikkringer er fine.. Koblet til en Helix Dark Blue monoblokk, å til og med den får nok strøm gjennom kablene.. Sikkringene i forsterker er fine.. Å selfølgeli hovudsikkringen, hvis ikke hadde ikke monoblokka virka.. Virker som om det er utgangstransistorene som har tatt kveld.. Det var det i en annen monoblokk jeg en gang hadde.. En Pyle Plad 3300D..
  7. Hehe.. Det er nok ikke noe gale med motoren din, den får ikke mye kjøling av å stå å gå.. Da er det heller noe gale med sjåføren :angelsmili:
  8. høres jo mer ut som om måleren din er fucka da det tydlivis er go varme i kjølevanne, med andre ord.. Motoren er faktisk varm, men i følge nåla di så er den kald?! Sitter me samme probleme hoss meg også.. Blåste frostrøyk når jeg kjørte på tur, det var kaldere inne i bilen å da tuller jeg ikke heller.. Men nå har radiatoren i varmeaparatet sprekt pga minusgradene, så nå er bilen FULL av kjølevann.. Inne i bilen.. + toppakningen ikke likte det noe særlig.. All olje å vann forsvant å bilen begynte å tikke.. Sitter nå med en liten operasjon :wank
  9. Få tak i brukt cossie maskin å pell nedi.. Toppen til Sierra'n med DOHC tåler INGENTING.. Hadde du hatt en IS blokk hadde det gått fint, men ikke i dette tilfellet.. Desverre..
  10. Samme problem med en JBL Power Series forsterker.. Lyste konstant Protect, så jeg trudde det va kondensskader.. Tok den med inn i varmen, dagen etterpå kobla jeg den opp.. Så endeli sluknet protect dioden å berre power dioden lyste.. Men rett etterpå var det ikke liv i den, å spenninga synker fra 12V til 0,2V med en gang jeg kobler til forsterkeren.. Dette uten at forsterkeren får remote strøm til og med.. Noen som har erfart noe lignende?
  11. Har en Sierra 2.0l IS OHC 86-mod, rævkjørt har den blitt så lenge jeg å forje eier hadde den.. Starter å går som ei klokke, bruker olje.. Men tetningene er ikke største problemet sammenlignet til BMW-toppen.. Ligger bredt iallefall.. Det er ikke uten grunn att jeg (stolt) er eiger av 3 Sierra'er. En IS, CLX å en Sapphire Coupe.. Den gøyeste er IS'n uten tvil.. Sund var det da kontraen reiv den i fra meg å sendte bilen inn i en lyktestolpe, ødela hjulopphenget bak.. Når jeg leser om denne heftige krangelen må jeg bare le.. Big Money Wasted hører du kommer, "tikk tikk tikk tikk tikk tikk!!" På tide med en overhaling på toppen? Vel ja ligger den sikkert bredt, men så koster den deretter.. Like bak kommer svenske-traktoren.. Liker mer 240'n da den er billig men ikke det minste like gøyal som Sierra, det er smak og behag.. Ja jeg har førerkortet og ja har prøvd bilene :hammer
  12. Bømla-Racing

    2.0 doch

    Etter det jeg har hørt så skal det vere 136hk i Sierran min.. Det er en 93' mod Sierra Sapphire 2.0i DOHC 8V.. Er det berre tull da?? Eller gjelder dette bare IS'n??
  13. hva gjør du når mutteren som holder spindelen på plass framme sitter bom fast? prøve autogen for å varme opp mutteren å brukte i tilleg en jævli forlenger der en kompis han seg etter forlengeren.. wtf?? disse muttrene skal jo vanlivis ikke ha mer enn ca. 70kg trykk.. men tror ikke denne har vert skrudd open på noen år. kjipt.. skal skifte drivleddsmansjett..
  14. Då har eg ettspørsmål te deg.. Du so kjenne stratus..Kan ein LeBaron fra 88 årene ha like monteringssett på trommlene bak (fjærene +returfjær) Skulle bestille til min bil via Hope Auto, men kom faen meg opp i 900KR! pga. di ikkje hadde pakkesett å måtte bestille hver enkelt fjær fra tyskland :hvaskjera Så om fjærsettekan passe over så skulle det bli litt billegere, LeBaronen er jo for så vidt litt skjelden så delene blir jo selfølgeli begrenset på lager.. Skal jeg ta sjangsen?? Bestille til Stratus?? Er jo ikke snakk om mye peng om jeg får pakkesett til Stratus.. Eller kan du eventuelt ta bile med mål på fjærene?? Det hadde vert til stor hjelp.. :bump
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår