Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Røkkes SLR?? Dagbladet, hakke helt peil på bil nei :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Røkke har vel ikke råd til sånt nå? Den bilen var forresten veldig lite pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Ikke noe klassisk over den slådda nei.... De sa det så bra på God morgen Norge på TV2 i går: Hvis du skylder banken 60,000,- har du et problem Hvis du skylder banken 600 mill har banken et problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Røkke har vel ikke råd til sånt nå? Den bilen var forresten veldig lite pen! han bestilte seg en SLR for snart 2 år siden da... kan hende han betalte den da. så har han jo en aldri så liten bil park som han kan selge unna hvis det skulle være noe problem lissom..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Røkke var en av to i norge som hadde bestillt en.... Den andre skal til ålesund:D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by fcuk Dagbladet, hakke helt peil på bil nei :rolleyes: Jeg gikk i samme klassen som journalisten Oliver Orskaug på Høgskolen i Volda. Han er en av de jeg har møtt som har minst greie på bil! Den forrige journalisten de hadde, Hanne Hattrem, var OK. Men hun virker å ha gått tilbake til Motor. Før henne igjen hadde de Knut Moberg, en hyperkverulerende overtabloid idiot, som til slutt fikk sparken... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Kid-A Før henne igjen hadde de Knut Moberg, en hyperkverulerende overtabloid idiot, som til slutt fikk sparken... Vet jeg har hørt det navnet før, er han jornalist for Bil eller noe sånt nå? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Håper ikke det! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 dette var jo DEFINITIVT den styggeste merca jeg har sett ever,. men.. Ble ikke en SLR håndlaget av en polakk for et år tilbake?... mener å ha lest noe om det skjønneru... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Det er ikke en mercedes slr det er bilde av *kremt*. Det er faktisk ikke en mercedes engang. Stemmer med polakken som bygde seg SLR kopi. Han slakta en gammel SEC og bygde hele kopi'en utifra mål han tok av en modell bil av SLR'en. Auto Motor & Sport på DW hadde ett innslag. Bilen var faktisk veldig fin. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by rdl dette var jo DEFINITIVT den styggeste merca jeg har sett ever,. men.. Ble ikke en SLR håndlaget av en polakk for et år tilbake?... mener å ha lest noe om det skjønneru... Her er linken til prosjektet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Evjen Vet jeg har hørt det navnet før, er han jornalist for Bil eller noe sånt nå? Knut Moberg driver gjennom sitt selskap Synergi (tror jeg det heter) med å lage bruktbilguider.. Prisnivået i de guidene er stort sett helt på trynet, og det er de prisene blant annet dinside.no bruker, BCA Autoauksjon bruker både de og rødboka, massevis av folk bruker boka til Moberg, den fører til at massevis av folk blir lurt hver dag, da den ikke oppgir salgspris, men på ruta prisen, som som regel er høyere enn salgspris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Ascona Knut Moberg driver gjennom sitt selskap Synergi (tror jeg det heter) med å lage bruktbilguider.. Prisnivået i de guidene er stort sett helt på trynet, og det er de prisene blant annet dinside.no bruker, BCA Autoauksjon bruker både de og rødboka, massevis av folk bruker boka til Moberg, den fører til at massevis av folk blir lurt hver dag, da den ikke oppgir salgspris, men på ruta prisen, som som regel er høyere enn salgspris. Stemmer :) Faren min mener også at det er bare piss det han skriver og ikke kan samenlignes med noe. Noe man også ser ved å kaste et kjapt blikk på den boka hans. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Ser ut som en eller annen mærkelig caddilac.. fronten ligna på escaladen eller hva den nå heter........... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Hvis du mener bilen på bildet øverst i tråden er det den første konseptutgaven av Chrysler Crossfire. Produksjonsutgaven lanseres i disse dager, og er ikke annet enn en forkledd Mercedes SLK! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg