Gå til innhold

E36 318is m-tech induvidual coupe hobby prosjekt

Ranger emnet


speedyracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 343
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal si du kan det med og legge ut bilder og holde oss oppdatert!!

Har fulgte med en liten stund nå.

Du får stå på og gjøre det du selv liker med bilen, men når man legger ut ting på forumet, får man gode og dårlige tilbake meldinger.

Er som du skrev en gang, vi alle har forskjellig smak når det kommer til bil, og det er det som gjør bilforumet morsomt.

Se hva folk gjør med bilene sine.

 

Viktigste er felles interesse :worshipbm:

 

takker takker detta er tilbake melding man har venta lenge på :P veldig hyggelig skrevet :)

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, griller får ting fortere gjort ;) Men er jo håpløst å lakkere et panser før vinteren. Så du får bruke som unnskyldning at tar du det til våren har du sluppet unna all steinspruten i vinter ;)

 

 

jo sant men har jo hatt nesten ett år på og lakke det da hehe *plystre* *plystre*

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du grunna felgene først.... MEN; piggdekk???!! Bor ikke du i Horten ? Hehe. Piggfritt ftw

 

 

grunning er for HOMSER hehe nei da di var jo ferdig "grunna" grå metallic eller no..... hehehe noen yrkes hemligheter må jeg ha;)

 

pigg dekk JA mye mere morro på vinteren da eller har du kansje ikke bil som klarer og slippe med pigger? har jo mye mere kontroll på vinter føre med pigg. OG vist pigg er så jævla ille hvorfor kjører di ikke rally med pigg fritt lol skulle likt og se det haha

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piggfritt er for kvinner og homofile:P

 

som sakt det handler om og ha kontroll i høyest murlig fart på snø sidelengs og da kjører faan ikke jeg med pigg fri.

fikk med hakka 4 pigg fri når jeg kjøpte bilen jeg ble ikke begestret :driving

men for guds skyld får se hvem som havner først i ett tre da vettu da er du tøff skulle hørt på homoen da hæ hæ tøffen :P hehe

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her oppe er tydeligvis alle homoer eller kvinnfolk ;)

 

Men i Horten? Gi deg, trenger ikke pigg der.

Bråker og rister fælt.

Kun en eneste fordel med pigg: Veien blir ikke såpeglatt når det har regnet der de har hatt vintre med piggdekk

 

 

hehe her nede er alle redd for og bli kaldt homo...

men men fint dere likte vinter FELGENE da

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sakt det handler om og ha kontroll i høyest murlig fart på snø sidelengs og da kjører faan ikke jeg med pigg fri.

fikk med hakka 4 pigg fri når jeg kjøpte bilen jeg ble ikke begestret :driving

men for guds skyld får se hvem som havner først i ett tre da vettu da er du tøff skulle hørt på homoen da hæ hæ tøffen :P hehe

 

hehe kom ned hit a så skal vi se hvem som har mest kontoll.. meg med hakkapelitta 1 PIGG (EID) også du med hakkapilitta 4 rsi eller hva det heter... pigg FTW.... :driving

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunning er for HOMSER hehe nei da di var jo ferdig "grunna" grå metallic eller no..... hehehe noen yrkes hemligheter må jeg ha;)

 

pigg dekk JA mye mere morro på vinteren da eller har du kansje ikke bil som klarer og slippe med pigger? har jo mye mere kontroll på vinter føre med pigg. OG vist pigg er så jævla ille hvorfor kjører di ikke rally med pigg fritt lol skulle likt og se det haha

 

Om du har kontroll på vinterføret, har ikke med om du har pigg eller ikke pigg. Eneste gangene pigg er kjekt er når det er isete på veien før saltbilen har rukket kjøre der. I det milde vinterklimaet vi har her nede, med bare veier om vinteren pga salting, er piggfritt optimalt. Dessuten ar ikke piggdekk noen særlig funksjon når det er 10-15 cm snø på veien. Å kjøre med piggdekk på bar asfalt, slik folk i Vestfold gjør idag, er iaf ikke trygt. Dessute støyer det og river opp asfalten slik at veiene blir jævlig sporete og sølete.

Lufta blir også sinnsykt farlig å puste inn pga støv.

 

Og JO, bilen min slipper med piggdekk...den slipper på alt slags føre den faktisk. Slipper DIN på tørr asfalt? ;)

Rallybilene kjører vel ikke på asfalt heller.. Siden du blandet inn rally.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt svart Dr_S...

 

Er helt enig, kjører selv piggfritt pga av lite snø og myyye bar asfalt. Saltebilen kjører jo bare det er litt kjølig ute...

 

Det er skjelden man har bruk for piggene her på vestlandet vertfall

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pigg har lett tendens å slite ned når du kjører i veiene der det er tørt. og piggdekket har litte effekt når piggene er slitt ned.

 

kjøp piggfritt ;) holder seg lenger og sitter bra.. men som sakt spørs også hvor man bor og forholdene der ;)

kjører piggfritt selv, slepper å betale den dumme lisensen når man skal inn i oslo

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører piggfritt og er kjempefornøyd :) Men la nå ikke dette bli en diskusjonstråd om dekk da ;) Er gått lit offtopic her nå ;)

 

Har du montert hjula på bilen nå? :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår