Gå til innhold

E36 318is m-tech induvidual coupe hobby prosjekt

Ranger emnet


speedyracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 343
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dør sensoren kosta hele 256 kr den var litt kødden og bytte når du skrur ut den gamle så sitter det en skive med gjenger "inni" døra som ramler litt ned lurt og ha en mangnet og "fisken" med.

 

olje på diffen skal byttes vær 80 tusen eller noe tror jeg leste ett sted. olja blir jo "gammel", i tilleg kan det jo ha skalla av no spon og no drit jeg ikke vill ha bak i der etter og ha spinni litt... og noe av olja svettes / lekker vell ut gjenom åra vill jeg tru. blir overaska vist den ikke har brut en dråpe.

Ok, takker for info. Da blir jeg å skrifte diff-olje i løpet av sommeren en gang tenker jeg :)

 

Fin bil du har forresten. Godt å se at det er folk som tør å gjøre ting som ikke er blitt gjort på 673 e36'er i landet før dem (tenker da på stylings-detaljer, soting osv). KULT!

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne gangen har jeg gjort litt små ting på bilen,

som og sette på nytt bensin filter foresten bilen gikk bedere faktisk hehe... mye plunder da. slange klemmene var rusta i stykker og skrudd i stykker, samt at det det ene bensin røre var rustent og knakk under demontering. så måtte være litt oppfinsom og fant ut at drit i rørert og sett på en Bensin gummi slange i steden.

 

DSCI0523.jpg

 

gamle rustene bensinrøret

 

DSCI0527.jpg

 

sån fikser man det kapp bort rusta bytt ut :) værtfall inn til videre.

 

DSCI0529.jpg

 

også montert nytt k/n filter kitt, bort med den gamle hjemme mekken.

 

 

"gamle filtere"

 

DSCI0485.jpg

 

nye filtere

 

DSCI0546.jpg

 

DSCI0552.jpg

 

DSCI0555.jpg

 

så har jeg også mot tatt trim kammene til bilen 265 grader hi hi... gleder meg som en unge til og montere di.

 

DSCI0547.jpg

 

DSCI0549.jpg

 

DSCI0548.jpg

 

 

 

ellers vill jeg bare si god sommer til alle, er det noe er det bare til og spørre og kritisere eller rose. ønsker tilbakemeldinger.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker for info. Da blir jeg å skrifte diff-olje i løpet av sommeren en gang tenker jeg :)

 

Fin bil du har forresten. Godt å se at det er folk som tør å gjøre ting som ikke er blitt gjort på 673 e36'er i landet før dem (tenker da på stylings-detaljer, soting osv). KULT!

 

 

takker for det :)hva er vits med og kopiere alt andre ha gjort mere morro og gjøre det sån man har tenkt seg det selv ;)

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

tenke jeg bare skulle legge ut noen bilder av ting jeg har puslet med i ferien og kjøpt...

 

 

lagde meg ny plate baki som er tykkere og bedere enn gamle matta som lå der og slang.

 

DSCI0584.jpg

 

forsterkeren

 

DSCI0586.jpg

 

basskassa og 12 tommern

 

DSCI0587.jpg

 

ble ikke veldig pent men nå sitter alt fast i svingene ;)

 

DSCI0589.jpg

 

DSCI0585.jpg

 

måtte ha meg skulder puter

 

DSCI0591.jpg

 

tror dere denne blir bra?

 

DSCI0604.jpg

 

DSCI0606.jpg

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som en japsepotte...?

 

ideen er at du kund komer til og se tuppen ikke hele potta.. (skjønte du sikkert) litt japse preg men ikke større en 3 1/2 tom synes 2 1/2 tom så så liten ut har lyst på to av disse pottene en på vær side men får se etter vært. viktigste er og få bort eksos lekasjen og lyden av løs innmat hehe

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått med bilen på verksted og fiksa en del ting som har iritert meg lenge, enneledd, brekk vaier klosser fjerer strammere osv ble bytta, sveisa eksos lekasje, bytta grøfte lys og sota side blik lysa.

 

DSCI0607.jpg

 

DSCI0608.jpg

 

DSCI0609.jpg

 

DSCI0612.jpg

 

 

DSCI0620.jpg

 

DSCI0611.jpg

 

Resten av bildene ble tatt med mobilen, finner ikke mob ledningen til pcen så får legge det ut når jeg finner den...

ellers vil jeg takke vidar og nils fra skaane-import for hjelpen.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår