Gå til innhold

E36 318is m-tech induvidual coupe hobby prosjekt

Ranger emnet


speedyracing

Anbefalte innlegg

da fikk jeg endelig bestilt litt deler til bilen min, kommer senest mandag 16.04.

 

bestilte fra gs bildeler

 

40/60 senke sett dempere og fjerer

 

angel eys med sort "innmat"

 

krystal sorte blink lys (di ved hoved lykta)

 

ble heller ikke så værst pris.

 

skulle jo fått lakt ut noen bilder da etter vært men har enda ikke forstått ogsån jeg får det ut.

 

men u ann sett tror dere det kan bli pent rød bil sorte lykter og blinklys (og baklykter etter vært)

 

:smilbmw:

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 343
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kan blir bra.

 

Vurderer å kjøpe det 30/60 senkesettet fra gs jeg også.. Det er det til rundt 3k ikke sant?

 

Lag deg bruker på http://www.photobucket.com last opp bilder, og kopier den nederste linken (img) deretter kopier den inn her..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

senking kostet 2600 kr fjerer og dempere var litt vrient og montere siden "vandringen" på demperen var så kort og fjera var hard og klemme sammen selv om vi hadde fjer klemmer fikk vi ikke ned fjera nokk så måtte fresse den samtidig for og få skrudd til "topp bolten" demperne bak bytta vi på tja 40 min det som tokk tid var att jeg måtte ut med orginale bak høytalerne for og få skrudd ut gammle demperne. (sjukt men sant)

 

lyktene kostet 2500kr, di fikk jeg ettersendt i posten ting tar tid, måtte ringe og skjefte på dem sa jeg hadde kjørt på ett rådyr da fikk di fart i sendinga av lyktene fikk di på 3 dager etter jeg ringdt. lyktene var greit og bytte gadd ikke skru ut grillen og den lista under lyktene, så var litt trankt og få ut lyktene men det går.

 

ja jeg var i larvik sorry sent svar er ikke så ofte på forumet som jeg burde (= panseret er mat stykt svart, men slapp av skal lakke det bare jeg får ut fingeren og kjøpt lakk ;) var også og krusa i bø i telemark vist du ser meg igjen får du komme bort og ta en prat bare koslig det.

 

noe mere dere lurer på så bare spør.

 

jeg vet bilder.... faan jeg er litt treg da hehe

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene lykter! Har tenkt å kjøpe slike selv og. Hvordan er kvaliteten på de? Noe dugg på gang? Synes faktisk bilen din var litt tøff med sort panser og :) Kommer det nye baklykter etterhvert og eller?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk så mye... kvaliteten er bra så langdt ikke noe dugg det var grunnen til att jeg byttet til angel eys... det eneste som er og pirke på er at di dekslene som du kan ta av for og bytte perer er veldig veldig køddent å få av og på, fordi di treffer det ene feste til luftfilter boksen på den ene siden og på andre siden treffer den karoseriet i motor rommet.

 

det kommer bak lykter det kan jeg love men vill ikke si ogsån enda har ikke sett di på bmw før selv om sikkert noen har di lyktene jeg skal ha.... *hint* sorte.... var fornøyd med panseret når det var sort men ikke etter det ble så matt som det er, men skal lakere det sort igjen....

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da synes jeg det var på tide med en oppdatering. har ikke skjed så fryktelig mye annet enn at jeg har vært på eu kontroll "før kontroll".

fikk 3 2`er feil 1ste. var brekket, 2 Stripa i front ruta, 3 sprekkt glass i ene grøfte lyset. og ene skilt lyset bak har tatt kvelden. så da er jeg veldig fornøyd når jeg ikke må koste på masse på slite deler og heller kan bruke pengene på noe morro :P

 

 

 

så fikk jeg tid til og vaske bilen og ta noen bilder av bilen.

 

 

DSCI0371.jpg

 

DSCI0365.jpg

 

DSCI0361.jpg

 

DSCI0367.jpg

 

DSCI0364.jpg

 

DSCI0369.jpg

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har der:)

 

Men du burde kanskje få bort sotinga som de andre sier.

 

Listene må du ikke finne på å lakkere, er fint med noe som bryter i fargen. Har altid vært litt skeptisk til sort panser jeg da, ser ikke helt vitsen i det.. men smak og behag:)

 

Bilen kledde felgene og syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt og høre det er delte meninger, kritikk er bra da blir du lagdt merke til...

 

liker den rød sotinga jeg det får bilen til og skilde seg ut fra alle andre. hadde jeg sota rutene sorte så hadde den jo sett ut som alle andre sin bmw.

påenget er jo og gjøre noe eget er det ikke skilde seg ut fra di 1000 like ;)

sort panser er tøft på noen biler ikke alt. men panseret trenger seriøst ett strøk lakk og klar lakk det er ikke pent sån det er i dag.

 

kunde aldrig tenke meg og lakke listene. enig i at det er greit og ha noe som bryter fargen.

 

felgene er ikke det første som blir byttet ut. føre det har jeg lyst på:

 

* bak lykter

 

* ny eksos

 

* trim kammer og ventiler

 

* ny/brukt inntreør dørsiden førersiden (vist noen skal selge så si i fra)

 

* chip. (noen som har noen forslag type, pris, efekt?)

 

* lakering (kansje)

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår