ZyklonB Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Good shit ;) Spennende prosjekt! Siter Honda CRX ed9 + Nissan 200SX S14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hvilken farge skal du ha på bilen? :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Se tilbake noen bilder så ser du det ;) men jesse! jeg har et lite ønske om å se denne på rudskogen om 2 uker jeg? :D Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Carbon på taket! Falsk klistermerke eller ekte har ikke nå å si :) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Carbon på taket! Falsk klistermerke eller ekte har ikke nå å si :) Appropo carbon...: Dette maate ha vaert noe Jesse?:http://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/366317-carboncossie-time-attack.html Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Nå skal jeg virkelig overskride det jeg har råd til,jeg er nå på jakt etter en donorbil,RS4 B5.....nå gjør jeg alt med engang,så slipper jeg og ta bilen ifra hverandre NOK engang etter den er ferdig! Så prosjektet mitt blir nok engang IKKE ferdig til antatt tid men bedre å få gjort alt sammen med engang! Så nå blir bilen etterhvert utstyrt med V6 BiTurbo,så får jeg se hva lommeboken sier til et LOBA750 oppsett!!!!! Det er i allefall det jeg vil,og når det er sakt så er det MYE man vil men ikke kan.....!Så time vil sjå 1 TING AV GANGEN,RS4 først......så tar me resten som det kommer!Prosjekt 2013-14! Kan trøste meg med at alt av bremsedeler og interiør er kjøpt inn fra før av.Så det er en utgift jeg slipper,hehe! Har demontert hele bakstillingen,travers,diff,eksos......mangler bare å få ned bensintanken! Ja,ja så sånn ser det ut nå.....huff!Ja,ja får bare holde motivasjonen oppe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Denne med en moderat rompeskade maa vaere perfekt: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=142604044&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&tabNumber=1 eller denne: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=146365813&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&tabNumber=2 Den siste er kanskje for ny? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Råeste jeg har sett. Denne tråden skal jeg følge med på! Respekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Glemte å nevne det,men har fått tilbake litt smådeler fra pulver lakkering,deriblant bremse caliperne.Disse er jeg ikke helt ferig med ennå,skal ha en siste finish på de.....MITT særpreg på de;) så det kommer bilder når de er helt ferdige!Sikkert i slutten av måneden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Da går turen til Hamburg og LOBA Motorsport,kommende fredag:) roadtrip ned med motoren til en kompis som har kjøpt samtlige deler derfra,de skal nå sette sammen motoren hans 3.0 V6 BiTurbo,mens vi er der skal jeg snuse litt på samme oppsett i min bil.dvs en effekt på litt i overkant av 700hjulhester.Dette oppsettet koster en formue,men tar det som det kommer! Det vil nok bli postet en del bilder fra turen etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Lengesiden update nå,dette har sjedd siden sist......motoren min er solgt,sammen med girkasse,ledningsnett,og ecu!Jeg holder på og jobber med å skal hente meg en donorbil.det står mellom disse to.....alt avhengig av papirarbeidet,hva som går fortest igjennom og litt på pris og,men mest sannsynlig så blir det nok bil nr.1! Først noen bilder av de nye bak-bremsene mine......jada har kjøpt nye bremser NOK engang;) hehe! Audi R8 Slik vil det se ut på bilen med tiden: Så donorbilene det står om Bil nr.1 Bil nr.2 Og som sagt så satser jeg på at det blir bil nr.1!!!!I så tilfelle blir den hentet relativt raskt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Da har jeg i utgangspunktet sagt at jeg skal ha RS4'n bare venter på svar fra selger.....som ikke er raskest i verden å svare!Som igjen stresser meg litt,hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Gratulerer med donorbil! Håper det går din vei nå da, synes du har hatt nok motgang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Ikke gratulere for tidlig.....venter fortsatt på en bekreftelse fra eier.....:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg