Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ja,ja, fikk ny hattehylle her om dagen,og måtte prøve den,for å se at jeg faktisk ikke hadde bommet når jeg bygde festene til baksetene mine.Men det ser ut som det ble tihgt fit:D

Så har jeg akkurat kjøpt nye spindler foran fra RS6 4B:D

 

DSC_0318.jpg

 

DSC_0324-1.jpg

 

DSC_0325-1.jpg

 

DSC_0331.jpg

 

DSC_0333.jpg

 

Nye spindlene.

RS6spindler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seter fra bmw e31 eller? :D ser mistenksomt like ut ;)

Hvor lenge har du holdt på med denne bilen nå egentlig? mener å huske jeg har sittet og lest denne tråden for flere år tilbake?

 

Ja,kan nok stemme det;) men måtte nok litt ombygging til for å få de til å passe!

Nei,har vel holdt det gående i 4 år nå:P ikke jobbet kontinuerlig på den,men begynte på den i -07 så håper å få den ferdigstilt iløpet av sommeren engang.Er jo fortsatt litt igjen da,men går rette veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes,da var de nye spindlene i hus,så nå er det en kjapp middag så ut i lokalet å skru sammen forstillingen,med de nye bremsene;) som jeg nylig fant ut at IKKE var fra RS4 B7,men fra RS6 B4:D:D:D litt kraftigere enn RS4'n,bare caliperene som er forskjellig fra RS4 og RS6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg oppdatere med noen bilder etter dagens lille økt med montering av forstilling,må ned med litt av den igjen for å få på plass stikkakslingene seinere!

Men bilder får dere;)

 

RS6 spinldler i montering!

DSC_0388.jpg

 

DSC_0389.jpg

Skiverne og caliper på plass:)

DSC_0391.jpg

 

DSC_0386.jpg

 

DSC_0384.jpg

 

DSC_0396.jpg

 

DSC_0395.jpg

 

DSC_0399.jpg

 

Ikke mer klaring på 18" enn det må være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tilgi meg om jeg ikke forsto deg riktig nå,men ut ifra det du sier.Så er det A4 som har betgnelse som B5,B7 osv,A6 har B4,B6, og B8.

 

Når det gjelder forskjell på bremsene så er vel stortsett bremsene på A6'n større enn de på A4'n reint generelt.

 

Men som sagt.....kan være jeg ikke helt var med på hva du mente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår