Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

Bilen på jobb,girkassen ute,og sannsyligvis funnet årsaken til at jeg ikke har 1st 3rd og 5th gir.Nå må me bare finne en måte å fikse det på,hehe!Så ser ut for at bakfangeren må vente litt,men er så fornøyd med at feilen er lokalisert på girkassen....at det gjør ikke noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har idag levert bort girkassen til en som har go peiling,han skulle se på den,så håper det løser seg.Imellomtiden har jeg fått jobbet med bakfangeren,så nå kommer det seg alvorligt!Å det er så godt å se....hehe,så nå håper jeg på lakk om ikke så alt for lenge,for nå lyser det i tunnelen for at bilen faktisk kan bli klar til sommersesongen og et par treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da skjer det ting!!!Har når fått tatt av alle delene,fått ut front og bakvindu,taktrekk,fjernet lin og overflaterust på kanalen.Og nå er bilen NESTEN klar til lakk,skal ha en liten økt til på den imorgen,så begynner jeg og lakkereren min å slipe fyller antageligtvis på mandag eller tirsdag:D:D:D:D nå skal det blir farge på vidunderet,ENDELIG!!!!!Sommeren 2011,here I come,baby!!!

 

Før jeg var begynt på kanalene.Og fått ut bakruten.

DSC00718.jpg

 

DSC00717.jpg

 

Kanalene ferdig slipte,rusten borte,og et lite hull som dukket opp underveis er sveist.Bilen stortsett klar!

DSC00721.jpg

 

DSC00724.jpg

 

DSC00723.jpg

 

DSC00722.jpg

 

Pittelitt arbeid igjen på bakfangeren,derfor den ennå står på bilen sammen med baklyktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en god økt på Audien idag,fått operert baksetene skikkelig inn i bilen,sikkerhetselene er på plass,solide fester er laget!mangler bare å få til bunnstykket:) kommer bilder,skal bare legge de inn på pc'n.......en snartur på legevakten først:P stålspon som svei seg fast innpå øyet mitt.....bare å få det fjernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder!

 

DSC_0270.jpg

 

Her har jeg fått inn baksetene på skikkeligt vis.....sitter bom fast:)

sikkerhetsbeltene er på plass,bare justere litt på selve låsen,som neste bilde viser!

DSC_0278.jpg

 

Justert låsene til beltene.

DSC_0293.jpg

 

Desverre ikke gjort noe idag.....pga.øyet mitt!men regner med å få gjort litt til imorgen:)

Skal da få gjort ferdig det som skal stå i underkant av baksetene,det som står der nå,er KUN midlertidigt....som dere sikkert skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik begynte konstruksjonen,dette er tatt fra høyre siden,da jeg var så konsentrert på venstresiden at jeg glemte ta bilde helt i begynnelsen.

I allefall....

DSC00743.jpg

 

DSC00745.jpg

 

DSC00746.jpg

 

DSC00749.jpg

 

DSC00750.jpg

 

Så fra venstre siden hvor rammen er ferdig,har bare trekkt sort filt over i slutten av bildene bare for å se litt hvordan det ble.....dette skal videre støpes i glassfiber,og sannsynligvis trekkes i sort skinn.

 

DSC00731.jpg

 

DSC00732.jpg

 

DSC00733.jpg

 

DSC00734.jpg

 

DSC00735.jpg

 

DSC00736.jpg

 

DSC00737.jpg

 

DSC00738.jpg

 

DSC00739.jpg

 

DSC00740.jpg

 

DSC00741.jpg

 

Så langt så vell....får ikke gjort noe før onsdag nå,men tar et skikkelig rykk til da,så triller jeg bilen ned i lakkavd. og der står den til den er ferdig lakket:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår