Jesse Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Da får jeg komme med dagens update MED bilder;) Original RS4 baksjerm til stv.(finnes ikke i sedan) Fordørene RS4 Innerskjerm(stål) Bakskjerm før Baksjerm under arbeid,fjernet hull til tanklukk RS4 baksjerm og RS4 bakdør prøvemontering på bil. Hel karosseriside,RS4 baksjerm,RS4 bakdør,RS4 fordør,RS4 forskjerm,KUN originaldeler!!!! Og en stykk sliten,men så langt fornøyd Jesse:) Så hva er dommen så langt?Nå går det faktisk å se framgangen litt her,hehe;) Vil ikke røpe noe særlig mer ang.Califonia-planen.Da jeg må få denne 101% sikkert i box! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 fy, dette blir rått! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 helt helt villt Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Takk for trivelig respons! Jeg kommer tilbake med flere bilder ikveld,fra dagens lille økt.......sliten mann nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Detta blir rått Mats.. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Dette er bare kjempe rått Mads. Gleder meg til å se ferdig resultat. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Nok en update,med bilder. Skjermen nesten ferdig tilpasset(MYE arbeid...) Nok et bilde Original innerskjerm A4 sedan Original RS4 innerksjerm stv. tilpassing! Innerskjerm delvis montert. Nok er bilde Er så uffatelig med kapping,tilpassing og av/på montering,og ennå mer tenking.....så litt av/på montering,tenking.Og slik går dagene nå.Men framgangen er stor og jeg ser det selv.Så nå ser jeg et ØRlite lys i tunnelen for å komme med til ACR Sommertreff,men ingen garanti! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Får oppdatere litt idag også......da! Har fått sveist RS4-innerskjermen på plass:) Så har jeg fått punktet RS4-skjermen på plass også,så nå er det sveisingen som gjenstår før man må rette å sparkle litt;) Men man ser helheten meget godt nå;) Legger ut et bilde av venstre side som er original ennå,og av høyre side som er RS4,forskjellen er ENORM! RS4 innerskjerm RS4 skjerm RS4 skjerm og bakdør.....herer åpningen nesten perfekt mellom baksjerm og bakdør;) Høyre side (Original RS4) Venstre side (original A4) Det va dagens jobb,det ser kanskje lite ut,men det ligger en god del timer bak denne jobben. Så hvordan ser det ut så langt,folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det ser vanvittig fett ut :D Ikke for å være slem med deg, men du har faktisk en hel side igjen med kapping, tilpassing, av/på montering, kapping osv :p Men hvertfall, dette blir utrolig rått! Å du skal ha masse cred for at du gjør dette selv, med egne penger uten spons! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det blir rått, ikke mist *ståpåviljen* ;) Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hehe,ja huff....en HEL side igjen,men det vil gå litt fortere med den siden i og med at jeg har gjort det engang og vet framgangsmåten nå;) Er meget takknemmelig for all go respons jeg får fra dere.Det skaper en xtra dytt i "ståpåviljen" min:) Ønsker meg sponsor da,hehe,for dette er ingen billig ombyggning:S Men skal det først være noe uten om det vanlig så må man dra'n helt ut;):P:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Da får jeg vel oppdatere idag også. Har fått sveist på skjermen nå,samt begynt på rettingen etter at stålet har slått seg litt pga. varmen. I allefall,dagens bilder: Er full fres i helgen også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Dette er virkelig rått. Stå på! dette liker vi. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 grisefett!!! :D stå på! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Litt oppdatering fra dagens økt. Er så trøtt at jeg makter ikke skrive,lar bildene tale for seg selv. Vil også rette en stor takk til min eminente hjelper Rune,masse arbeidsvilje.Hadde ikke fått gjort det som er blitt gjort idag uten han! Tidenes bilde,hahaha........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg