Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hai mats.

 

Det her kommer jo til å bli extreeeeeeemt deili.

Glede mæ til å se den ferdig.

Stå på!!

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke idag,nok engang;) denne gangen,hovedlyktene Xenon US-utgaven:D:D:D

DSCN0604-1.jpg?t=1175264989

 

DSCN0611.jpg?t=1175265016

 

Så satser jeg på start iløpet av påsken....men må nok jobbe døgnet rundt for å få dette til å klaffe,men jeg er klar.Nå skal bilen ta form FORT!Får ikke baksjermene før over helgen,er ikke noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvemontert lyktene (skikkelig provisorisk) synes selv dette ble meget bra,i forhold til andre lykter.

Har også fått sparklet og rettet alle bulker som var på bilen,er fint når man selv ser at det går framover,at man ikke bare møter motgang.

Har en liten case,ny-lyktene og gammel-lyktene har ikke samme kontakter,så her må jeg finne på noe lurt.Må sikkert bestille meg originalkontakter til de nye lyktene og flytte ledningene fra de gamle pluggene til de nye,ser jo for meg at det kan bli meget spennende:O

 

Her er da dagens bilder,kommer nok garantert flere imorgen kveld;)

 

DSCN0614.jpg?t=1175293340

 

DSCN0613.jpg?t=1175293352

 

Så hva synes folket så langt?

Nå er det ikke lenge igjen til jeg slutter å poste bilder,er en del av prosjektet som skal holdes hemmelig fram til den ruller ut i gatene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hadt en utroli slitsom dag idag,ikke nok med at jeg har jobbet med bilen,men har også drevet å kjørt flyttelass siden i formiddag.Så det jeg fikk gjort med bilen,var ikke noe å ta bilder av:) men er ennå en dag imorgen;)

 

Og,NEI,jeg er overhode ikke homo,hahahaha:P får se hva jeg gjør ang. bilder videre,skal ikke slutte med de helt ennå.

 

Takk,error:)

Nei det er desverre ikke så mange som vet hva dette koster.Og til dere som tror at dette er Bolt-On,tro om igjen.Er ting som passer,men er også ting som ikke er i nærheten av å passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra bolt on dette her... Å utrolig mye arbeid som skal til for å få alt på plass..

 

Men jeg har ett forslag ang. bakfangeren din.. Viss du kapper av den "øvre delen" på den gammle. Og den nye, så flytter du det bare over.. Så er bagasjelokk problemet løst. Så kapper du hele greia på midten sånn at den blir passe smal. Du kan jo ta mål etter den gammle øverdelen. Vet ikke om du skjønnte dette, men sånn hadde vertfall jeg gjort det.. Grunnen til dette problemet er jo at RS4 er avant og ikke sedan, dermed ulike bagasjelokk, men det visste du nok allerede. Men til alle andre som lurer da :)

 

Vet at dette kommer til å gå i boks, du virker som en som vet hva du holder på med. Ikke mist motet, for dette er utrolig artig å lese om vertfall for min del :)

 

Keep up the good work :)

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og viss du forresten vil ha tips ang. dette så kan du jo kontakte pål. http://www.buddyracing.com han har gjort noe lignende som du med sin a4. (denne er nå solgt videre for ca. 2 år siden.) utrolig pen bil det også, og ufattelig manger timer bak.

 

Ett lite spørsmål til.. Har du orginalt RS4 gitter til din? For det har jeg liggende (orginalt helt nytt) som jeg ikke får til å passe uten store modifikasjoner.

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår