Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

detta bynne å bli bra.. ser fram tel slutten av prosjektet:) for min del så er det cleant med dørhandtak fra bakdørn tel a6 fra 2000mod å opp! dæm som ikke har nøkkelhull

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig jeg har kommet over et pop-up sett til dørene mine.....da er muliheten for at alt blir sveist igjen;)

Nå er det ut å begynne å slru sammen motoren,ser ut til at planen med å få den inn før helgen ryker.....:( men er ikke noe å gjøre med det,ellers så jobber jeg med intercooler-rørene på jobb,samt diskanthusene:)

Se om ikke jeg får knotet meg til å ta noen bilder av noe,hehe.

Så skulle jeg selfølgelig komme over ennu mer felger,så nå er alt usikkert igjen.Driver å titter litt på OZ Racing:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da var nok en dag over,har fått gjort en del idag.Men fikk bråstopp i monteringen da veivlagrene var dårlige.Så disse blir levert tilbake imorn.

Ellers så fikk jeg lagt opp strøm til forsterkerne,tatt av ene forskjermen og ene kanalskjørtet.

Venter alle karosserideler iløpet av neste uke,gleder meg fælt mye!

Tok et par bilder,men er desverre fri før strøm på kameraet,så jeg legger ut imorgen.

Har også sett på OZ Superleggra3 felger,vurderer disse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Oz Opera:S

Har sjekket pris på OZ superleggra i 19" mulig jeg slår til på disse,men må som sagt se det litt ann,for nå ryr det inn med forslag til felger;)

Ellers så er det jobbing på høyt nivå i "verkstedet" her,skal sørover 16-17 Juni,Street Xtreme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Oz Opera:S

Har sjekket pris på OZ superleggra i 19" mulig jeg slår til på disse,men må som sagt se det litt ann,for nå ryr det inn med forslag til felger;)

Ellers så er det jobbing på høyt nivå i "verkstedet" her,skal sørover 16-17 Juni,Street Xtreme!

 

Tror skrudde OZ Superleggera med en bøs kant på hadde blitt killer på denne!:D

 

Kult prosjekt forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg er ekstremt nysjerig på er.. hvorhar du RS4 bil fra egentlig bortsett fra fangere? akkurat som ford gutta hiver opp fangere og plutselig er det en cosworth.

 

Men hvorfor så høye mål for ytelse? Holder ikke 300hk i massevis på en 1.8l med fwd?

 

Nå har jo han en 1.8TQ, Q'n står for Quattro som er AWD. Så da kan han jo fint ha 400hk+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor RS4,ganske enkelt for RS4 B5 er kun produsert i stasjonsvogn.Så hvorfor ikke bygge RS4 B5 sedan,noe som ikke skal finnes.Det at jeg kjører på med 1.8TQ nå er fordi pengene ikke når til en V6'er BiTurbo,men det skal i bilen.Gi det litt tid,har som sagt en Vento/Jetta jeg skal bygge totalt om.Og dette kommer til å koste meg mer enn skjorta.Interøret jeg skal ha koster meg 20K,og det er også penger jeg ikke har pr.d.d. hadde jeg skulle hadt motoren og interiøret hadde jeg ikka hadt karosseridelene,for dette er originaldeler,og de koster flesk.Prisene kan du sjekke opp med din lokale leverandør av Audi-deler.

Der har du grunnen til at jeg sier RS4.Og for de som kjenner meg,så vet de at når jeg først sier noe,ja da holder jeg på det også;)

 

Ang.OZ Superleggra3 så ser det ut til at jeg må cancellere disse,her strekkr heller ikke pengene helt til,desverre.Nå håper jeg på å få ingått en fin deal med Gundersen SportsCar på dekk og felger.Han har noen felger jeg gjerne kunne tenkt meg på bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

due... lurte på korsn du har tenkt å gjøre det med den orginale hjulbuen bak, som blir værende under breddingen?

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg til stavanger imorntidlig,så det blir liten fart i stereo-byggingen.Men resten av teamet vi fortsette på motoren,så jeg kommer tilbake med bilder så snart jeg har returnert.Se hva gutta har klart å fått til mens jeg er borte.Alle karosseridelene skal også være kommet når jeg er tilbake,så satser på en del bilder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår