lokar1 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 siden dette er en bruksbil til norske veier, hva tror du det vil koste å registrere ny motor med 400hester i en a4? :P Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 om bilen har vært mer enn 10år i norge koster det ingenting i hk avgift.. ;) såvidt jeg vet er det bra mange år siden bilgaragen hadde denne, så burde ikke bli så alt for dyrt.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det vil nok koste meg litt å få dette godkjent,men har ingen planer om det heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Idag er det desverre ikke blit gjort så mye,grunnet mye overtid på jobb,hektiske dager! Så det vil da også si,ingen bilder heller....beklager!Satser på å få gjort noe imorgen og få tatt et par bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hai mats. Det her kommer jo til å bli extreeeeeeemt deili. Glede mæ til å se den ferdig. Stå på!! Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Fikk pakke idag,nok engang;) denne gangen,hovedlyktene Xenon US-utgaven:D:D:D Så satser jeg på start iløpet av påsken....men må nok jobbe døgnet rundt for å få dette til å klaffe,men jeg er klar.Nå skal bilen ta form FORT!Får ikke baksjermene før over helgen,er ikke noe å gjøre med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Da har jeg prøvemontert lyktene (skikkelig provisorisk) synes selv dette ble meget bra,i forhold til andre lykter. Har også fått sparklet og rettet alle bulker som var på bilen,er fint når man selv ser at det går framover,at man ikke bare møter motgang. Har en liten case,ny-lyktene og gammel-lyktene har ikke samme kontakter,så her må jeg finne på noe lurt.Må sikkert bestille meg originalkontakter til de nye lyktene og flytte ledningene fra de gamle pluggene til de nye,ser jo for meg at det kan bli meget spennende:O Her er da dagens bilder,kommer nok garantert flere imorgen kveld;) Så hva synes folket så langt? Nå er det ikke lenge igjen til jeg slutter å poste bilder,er en del av prosjektet som skal holdes hemmelig fram til den ruller ut i gatene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Blir stilig dette her :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Blir kjempe bra det her. Men synes ikke du skal holde ting hemmelig. Da blir det kjedelig for oss andre Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hemmeligheter er for homser sier mamma, er du homse? :) mere bilder! Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hemmeligheter er for homser sier mamma, er du homse? :) mere bilder! :hammer Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Respekt.. Ikke mange som er klar over hva dette koster.. Skal følge med i denne tråden :) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Har hadt en utroli slitsom dag idag,ikke nok med at jeg har jobbet med bilen,men har også drevet å kjørt flyttelass siden i formiddag.Så det jeg fikk gjort med bilen,var ikke noe å ta bilder av:) men er ennå en dag imorgen;) Og,NEI,jeg er overhode ikke homo,hahahaha:P får se hva jeg gjør ang. bilder videre,skal ikke slutte med de helt ennå. Takk,error:) Nei det er desverre ikke så mange som vet hva dette koster.Og til dere som tror at dette er Bolt-On,tro om igjen.Er ting som passer,men er også ting som ikke er i nærheten av å passe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Langt i fra bolt on dette her... Å utrolig mye arbeid som skal til for å få alt på plass.. Men jeg har ett forslag ang. bakfangeren din.. Viss du kapper av den "øvre delen" på den gammle. Og den nye, så flytter du det bare over.. Så er bagasjelokk problemet løst. Så kapper du hele greia på midten sånn at den blir passe smal. Du kan jo ta mål etter den gammle øverdelen. Vet ikke om du skjønnte dette, men sånn hadde vertfall jeg gjort det.. Grunnen til dette problemet er jo at RS4 er avant og ikke sedan, dermed ulike bagasjelokk, men det visste du nok allerede. Men til alle andre som lurer da :) Vet at dette kommer til å gå i boks, du virker som en som vet hva du holder på med. Ikke mist motet, for dette er utrolig artig å lese om vertfall for min del :) Keep up the good work :) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Og viss du forresten vil ha tips ang. dette så kan du jo kontakte pål. http://www.buddyracing.com han har gjort noe lignende som du med sin a4. (denne er nå solgt videre for ca. 2 år siden.) utrolig pen bil det også, og ufattelig manger timer bak. Ett lite spørsmål til.. Har du orginalt RS4 gitter til din? For det har jeg liggende (orginalt helt nytt) som jeg ikke får til å passe uten store modifikasjoner. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg