emilhetty Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 siden bensinpumpa mi tokk kvelden i sta, så må jeg ha en ny en. på biltema har dem bare pumper til b20, passer denne til b200? eller om kanskje finnes noe billig rep sett å få kjøpt? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 det passer det, men den stikker ikke så langt ned i bunnpanna... kan du ikke bare kjøpe en brukt til b200? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 det passer det, men den stikker ikke så langt ned i bunnpanna... kan du ikke bare kjøpe en brukt til b200? er nok kanskje bedre det, veit du hvor mye jeg må gi for en brukt en? kan ikke være all verden det da, siden den koster 200kr ny på biltema. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 det passer det, men den stikker ikke så langt ned i bunnpanna... kan du ikke bare kjøpe en brukt til b200? Bunnpanna? snakker du om oljepumpe nå ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 b20 pumpa passer ikke etter hva jeg husker. Annen boltdeling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Bunnpanna? snakker du om oljepumpe nå ja? :shake var litt trøtt igår ikke sant.... snakker om oljepumpa ja :doh Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 b20 pumpa passer ikke etter hva jeg husker.Annen boltdeling.. riktig som du sier, var å sjekka på biltema og det var helt andre fester. men så fikk jeg se på pumpa som var til B19A, B21A, B230A, B23A. på den så var festene like, men det stage som skal ned på den akslingen var ikke helt likt, det var litt mer rett. fjæra som satt der var heller ikke lik. så jeg veit ikke om det kan ha noe å si!? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 B200A og B230A er jo mekanisk like, så en B230A pumpe vil antageligvis passe. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 B200A og B230A er jo mekanisk like, så en B230A pumpe vil antageligvis passe. han sa det samme når jeg ringte volvo for å høre på pris, så spørte jeg om det var samme pumpe på b200 som på b230 og b23, og det var det! så jeg kjøpte like så godt den pumpa på biltema, var så jævla dyr på volvo Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja men hos volvo får du kvalitet og det kan ikke feiltema skryte av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja men hos volvo får du kvalitet og det kan ikke feiltema skryte av.. pumpa funker fint den, og bilen går som faen. tror faktisk ikke at kvaliteten er så jævelig mye bedre på "feiltema" enn på volvo men. pumpa kommer sikkert til å leve enn motor uansett Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 pumpa funker fint den, og bilen går som faen. tror faktisk ikke at kvaliteten er så jævelig mye bedre på "feiltema" enn på volvo men.pumpa kommer sikkert til å leve enn motor uansett Det skal du ikke være så sikker på, min temapumpe knakk etter 20KM Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det skal du ikke være så sikker på, min temapumpe knakk etter 20KM Da håper jag at du reklamerte? Feilvare kan man også få på volvo... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det skal du ikke være så sikker på, min temapumpe knakk etter 20KM pumpa mi har da gått 250km nå :spin Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 noen ting kjøper eg på feitema, andre ting vil eg ha kvalitet på, f.eks motordeler. greit å vite at det er sånn som det skal være, og ikkje ein billig kopi som så og si fungerer som den skal. men men, opp til kvar enkelt. Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg