Gå til innhold

Er det show med LCD i bagasjen?

Ranger emnet


thomasekeli

Er det show med LCD-skjermer i bagasjen...?  

41 stemmer

  1. 1. Er det show med LCD-skjermer i bagasjen...?

    • JA! Det er kult, det! Helst to stykker som kan vise dvd under show...
    • Nei fysj å fy! Noe så skrekkelig tåpelig! Get a life....


Anbefalte innlegg

Nei, jeg gikk lei av tåpelige og upraktiske showløsninger for lenge, lenge siden. Som oftest knøttsmå skjermer, dårlig bilde, ubrukelig annet enn til show (som forekommer hvor ofte?) og et sørgelig eksempel på "jeg har så mye penger at jeg aner ikke hva jeg skal bruke dem på". Akkurat som med 26" hjul med spinners; kanskje litt tøft de første fem minuttene, men like dyrt som det er ubrukelig.

 

Two thumbs down. Hva skjedde med å bruke penger der det faktisk BETYR noe? Ikke ment personlig til deg, for all del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningsløst.

Tv i bagasjerommet er lite brukbart som tre brystvorter på en mann.

 

Hvordan skal man bruke noe sånt utenom utsillinger ?, ta med seg en en sammenleggbar stol å sette seg bak bilen og se film ?.

hehe, det hadde vært et kodakmoment, 4 stykker på plaststoler bak en bil på shell i 7 minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningsløst.

Tv i bagasjerommet er lite brukbart som tre brystvorter på en mann.

 

Hvordan skal man bruke noe sånt utenom utsillinger ?, ta med seg en en sammenleggbar stol å sette seg bak bilen og se film ?.

hehe, det hadde vært et kodakmoment, 4 stykker på plaststoler bak en bil på shell i 7 minus.

 

Hehe, ler du av planen min? :deng ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poeng med å bruke skjermer i bil til å vise noe annet enn innformasjon enn enten trenger til å betjene anlegget, bilpc for musikk avspilling , eller som tidligere nevnt navigasjon. og til dette bruk blir skjermer i bagasjen ubrukelig.

 

Skjermer og playstation i bagasjen, skjermer i dørene, hva blir det neste? video prosjektorer i grillen og i hekken?

Personlig synes jeg dommerene på konkuranser burde trekke poeng for duppeditter montert på steder og til formål der de er ubrukelige

Kanskje vi da en dag kunne komme tilbake til musikken og bli kvitt dillet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er som ePiFaNT sier, hvor ofte er det show? Det er liksom, for min del, ikke en ting å bruke pengene på. :)

 

-Arne

 

i alle fall så ofte er det show... :)

 

skjerm bak Kan være bra, om det blir installert riktig, og faktisk har en funksjon. men å ha 3 bitte små skjermer i lokket er bare totalt meningsløst etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår