Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

wholy SHIT madderfakkers!

 

 

Her har jeg fått meg ny jobb og grejer. ute å koser meg i en TRAGISK volvo FM12 og heiser kontainere i dag og shit! KOmmer hjem så ser jeg det tar helt fuckings av her...........! UTEN MEG!!?!?!

 

Jeg vet! Du må ikke surre bort halve dagen din på å kjøre Volvo vett, du må være på forumet å slenge shit!

haha du tilbringer mer av dagen din i Volvo enn meg. :D

 

Men jeg blir irritert på måten du motsier deg selv på. førdt er bilen min roetete, så er det for mye drit på den, så er det plutselig for lite dekaler så erre ene så erre andre.

 

Problemet er at du får ikke med deg hva jeg sier. Åssen skal jeg klare å forklare det bedre enn det jeg har gjort uten at du misforstår da? Tror egentlig du bare misforstår med vilje for å være idiot.. eller så har jeg rett og du trenger norskkurs.

Det er ikke for mye drit på den..

 

OK siste gang:

Hoveddekoren din er for kantete, og for enkelt lagd. Lett å se at det tok et par minutter og lage. Den har bare rette linjer, og er av type 4 åring tegning. Teksten er grønn og ligger delvis oppå det grønne på bilen, ergo det er vanskelig å lese. Hvertfall på bilder.. Teksten burde hatt annen farge, eller vært flytta.

 

 

HVA med at du.. FØRST OG FREMST klapper igjen tater ræva di, og kanskje blar opp noen penger og setter i gang dette latterlige bilcross prosjektet ditt som du skryter så jævli av kommer til å bli noe av det råeste fucking ever!

 

Skryter av? Råeste fucking ever? Du skal quote hvor jeg skryter av prosjektet mitt.. kom igjen a..

Bilen mitt er et budsjettprosjekt, det har det alltid vært og vil det alltid være. Når jeg er ferdig med prosjektet mitt (dersom det ikke dukker opp noen uforutsette stoore regninger) så har det kosta meg ca 55 - 60.000 inkludert bilen, PÅ hvite skilter.

Åja, jeg kjøpte ikke en bil hvor 75% av jobben var gjort fra før heller, jeg gjør alt selv jeg. Og dessuten, hadde jeg hatt MYE penger hadde jeg ikke bygd Volvo akkurat, det er del biler som ligger over det på ønskelista.

 

FØR du da kan uttale deg om oss som har faktisk lagt penger i biler fått dem ferdig og ikke minst er i gang med å bruke dem opp?!

 

Du er så jævli innavla..! kom deg tilbake til campingvogna di og gniss litt på 2 tørre kjepp og sett fyr på deg selv!

 

PUTO!

 

S14 din kjøpte du jo så å si ferdig. Jeg bygger min fra grunnen opp, det tar litt lengre tid. Også er det vel ikke førstemann å få prosjekta ferdig heller, jeg har god tid jeg :)

 

Ingen her som sa at jeg ville krangle med deg.. for all del be my guest. i will fuck you up like a little whining bitch!

 

Neida, ingen som SA det. Men det er du som alltid skal bitche som en liten fjortiss som ikke får seg no på første date. Jeg syns dekoren din er stygg som juling. Akkurat som du syns min bil er stygg som juling. Har jeg et problem med at du syns det? nei.. Bryr jeg meg? Nei.. Krangler jeg om det? nei..

Ja kom igjen å fuck meg opp da, vis at du faktisk har det et annet sted enn i kjeften..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Jeg er spent, på hva du ville gjort av dekor på siden av bilen hans, og det ser ut til at du har svært mye fritid, så da kan du vel bruke ett par minutter på å lage ett utkast på hvilken dekor du ville satt på den oransje 200sx'n? Siden du virker som du har så utrulig peiling på dette?

 

I dag har jeg mye fritid for i dag har jeg fri, men vanligvis har jeg ganske mye å gjøre. Jeg skjønner ikke helt den dere.. siden du ikke liker hans dekor må du kunne vise noe bedre selv greia. Jeg kan vel syns at hårfrisyren til en fyr ser jævlig ut uten å ha nettopp vært hos frisøren selv eller?

 

Kan sikkert prøve å få designet noe greier jeg, men da må jeg gjøre det i Forza 2.. jeg er nemlig suuuugen på photoshop, er det greit / lov / godkjent eller?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du røyker MYE hasj du din nark!

 

Jeg kjøpte bilen min ferdig!???????????????????????????????++

 

 

Hvor i helvete kom den fra!!

 

 

JA! bilen min er tegna opp på få minutter hva så?.. SEFF er det for kantete! det er det som er meninga fantomet! Hørt om lyn eller!?

 

teksten min er iKKE grønn, den er for helvete KROM!

SE BILEN IRL før du uttaler deg no mere!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe wtf.. Greit at den var "ferdig" når han kjøpte den.. Men hva har han gjort etterpå?

 

Overhalt motor, omlakkert bilen 2 GANGER! Felger, interiør.. Ja, det blir jo som om bygge en ny bil fra bunn det, er jo ingenting av det gamle igjen??? Så og si at den ble kjøpt ferdig er drøyt!

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en diskusjon :)

 

Jeg for min del har 3 favoritt 200sx'er, hvorav 2 er s14a.

 

Det er(Ikke rangert)

*Sugekopp sin

*Kristian sin (Den nye halvt svarte, halvt grønne som var på streetmeet'et og burna)

*Den svenske matt-svarte s13 med racestuk

 

Hver sin smak, men bilen er gjennomført!

 

EDIT: Halvt svarte og halvt svarte ja.. Hadde tatt seg ut

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg mye fritid for i dag har jeg fri, men vanligvis har jeg ganske mye å gjøre. Jeg skjønner ikke helt den dere.. siden du ikke liker hans dekor må du kunne vise noe bedre selv greia. Jeg kan vel syns at hårfrisyren til en fyr ser jævlig ut uten å ha nettopp vært hos frisøren selv eller?

 

Kan sikkert prøve å få designet noe greier jeg, men da må jeg gjøre det i Forza 2.. jeg er nemlig suuuugen på photoshop, er det greit / lov / godkjent eller?

 

Jeg har fått ett inntrykk av at du trur du har skikkelig peiling på dekor, fordi du mener den og den er fetere og bedre designet, for slik skal dekor være, osv.

 

Derfor er jeg spent på å se om du klarer å lage en dekor på denne bilen, som vil gjøre bilen tøffere, og vil få oss andre til å like den bedre enn vi liker Robert's bil nå :)

 

Give it a shot!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, folkens.. Momo skal lage dekor på lekespillet sitt. Fatter ikke at en som kjører en bil designet med linjal tar på seg rollen som designerpoliti.. Hva med å holde kjeft til man faktisk har noe å vise til selv?

 

Sleng ut bilder av kjerra di da, få se hva som skiller din 740 fra alle andre! Oi, det glemte jeg.. Det er farlig å skille seg ut.

 

Ett av de værste scenarioene jeg kan forestille meg er å bli gammel uten å ha gjort noe annerledes enn resten av flokken.

 

Bilen til sugekopp ligner ikke på noe annet, det er kult. Man må ha baller og en dash generell galskap for å utrette noe sånt. Jeg er glad noen tør, tenk hvor kjip verden hadde vært om alle gjorde som deg og safa med fargeløse linjalbiler?:roll:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten fått meg ny jobb da horer:) kjører en sliten gammal VOLVO Fm12 (dette vil jeg brennei helvete for en dag)

 

Men men:) Er drit gøy å kjøre for bautas. På min første dag i går har jeg omtrent ikke kjørt noe annet enn bare containere:)! drit morsomt fordi krana i grunn er hakket for liten til å kunne hente inn 21fotere på lange avstander;)

 

men er man gjærn og vet hvordan man jukser funker alt:!)

 

17092007001.jpg?t=1190086479

 

17092007.jpg?t=1190086492

 

17092007002.jpg?t=1190086548

 

Faenskapet har en lengde på 10.20 + da hydraulisk utskytt av planet på 1.2m til:) 3 akslet med sving på bakhjula. helt rått med fremkommelighet rundt stolper på denne:)

 

Synd det er en volvo! Sa til sjefen i går at jeg skulle drive propaganda i går til han kjøpte meg en splitter ny scania!

 

Han bare lo og sa det skjer ikke:)! men jeg skulle over på en splitter ny volvo til nyttår. de har kjøpt inn 5 nye nå.

 

yuck.. dette er i mot min religion!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår