Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Ro ned litt a, se bilen IRL, bildene lyver noe sinnsykt her, dekoren er utradisjonell men jævla fet.

 

om du har noe bedre forslag på dekor, sleng den ut!

 

Du mislykkes.

Jeg gidder vel ikke bruke tid på å designet dekor på bilen til sugerkuk.

 

Nå har dere virkelig klart det... For første gang merker jeg at jeg faktisk begynner å bli for gammel for dette.. Det er _ille_!

 

Har dere hørt om EQ? Sosial intelligens.. Mange her mangler denne fiffige lille funksjonen. TOTALT.

 

Hadde jeg vært moderator hadde jeg glatt sletta de siste 20sidene her og gitt noen her en liten pause. Siden det ikke er tilfelle avslutter jeg istedet abb på denne tråden.

 

Jau, men denne tråden er visst immun mot stenging, og her slippes det unna med ting som i alle andre tråder har ført til direkte stenging eller sletting.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var da fælt til humør!

 

bare fordi han ikke har 20 lag med div ymse layers og streker på bilen sin så er den ikke kul nok?

 

maaaaaaange av de drifting bilene her til lands har ukomersielle og dekaler som er mye styggere en sugekopp sin.

 

når moen,sollien og en del andre folk sier at dekalene til sugekopp var fete så er ikke det uten grunn!

 

 

 

egentlig så burde alle som ikke har grafisk utdannelse kommentere noe annet en dekalene hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

egentlig så burde alle som ikke har grafisk utdannelse kommentere noe annet en dekalene hans!

 

haha, godt sagt. Da burde ikke du snakke så mye om Volvo heller da, du jobber jo ikke på Volvo, eller har mekanisk utdanning såvidt jeg vet. Jeg har jobba Isberg jeg, har du?

 

 

 

maaaaaaange av de drifting bilene her til lands har ukomersielle og dekaler som er mye styggere en sugekopp sin.

 

Ja helt sant. Når sa jeg at alle andres design var så mye bedre?

Jeg syns mange biler i Norge er designet stygt jeg.

 

 

bare fordi han ikke har 20 lag med div ymse layers og streker på bilen sin så er den ikke kul nok?

 

Det er ikke et krav å ha kjempemange layers og sånt for å få det kult. Se bare på bilen til Moen, det er ikke så innmari mange lag med dekor der, men det er vellagd og designet.

 

når moen,sollien og en del andre folk sier at dekalene til sugekopp var fete så er ikke det uten grunn!

 

Ja og alt dem sier det sluker jo du rått du :D

Jeg har ingen grunn til å sleike dem oppetter ræva så jeg har mine egne meninger. Vi kan vel si oss enige at dekoren er spesiell, og når noe er det blir det veldig blandede meninger. Da må kanskje han som lagde det tåle det?

 

hadde du sett på bilen med dekalene så hadde du sett :

 

Bilforumet.no blandt sponsorene ;)

derfor imun!

 

Ja og hadde fargekomboen mellom dekoren og teksten vært bedre så hadde jeg kanskje sett det og... Mitt poeng ble understreket, takk :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, godt sagt. Da burde ikke du snakke så mye om Volvo heller da, du jobber jo ikke på Volvo, eller har mekanisk utdanning såvidt jeg vet. Jeg har jobba Isberg jeg, har du?

 

hvor kom dette inn på temaet? har skrudd nok volvo til at jeg kan utale meg ja, selv om man har jobbet et sted betyr ikke det at man har peiling..

 

 

Det er ikke et krav å ha kjempemange layers og sånt for å få det kult. Se bare på bilen til Moen, det er ikke så innmari mange lag med dekor der, men det er vellagd og designet.

 

skulle jo tro at jo mer du hiver på jo fetere er det da..

 

 

 

Ja og alt dem sier det sluker jo du rått du :D

Jeg har ingen grunn til å sleike dem oppetter ræva så jeg har mine egne meninger. Vi kan vel si oss enige at dekoren er spesiell, og når noe er det blir det veldig blandede meninger. Da må kanskje han som lagde det tåle det?

 

Nå bør du vel legge inn årene vel?

jeg er så absolutt ingen rævslikker om det er det du sikter til!

Dekoren er spesiell, og har sin sjarm som alt annet, stygg er den ikke, bare vent til du får se den IRL.

 

 

 

Ja og hadde fargekomboen mellom dekoren og teksten vært bedre så hadde jeg kanskje sett det og... Mitt poeng ble understreket, takk :D

 

det kunne ha hjulpet for og få de mere fremhevet ja, jeg er enig i at de blir litt borte i dekalene på lang avstand.

 

nok krangling, jeg vedder 200 kr på at bilen er totalvraket innen et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kom dette inn på temaet? har skrudd nok volvo til at jeg kan utale meg ja, selv om man har jobbet et sted betyr ikke det at man har peiling..

 

Det kom inn i bildet når jeg ikke kan uttale meg om dekor uten grafisk design bakgrunn. Samme ting, see?

 

 

nok krangling, jeg vedder 200 kr på at bilen er totalvraket innen et år.

 

hehe, der vedder jeg IKKE i mot nei :)

Og da spiller det egentlig ingen rolle åssen bilen ser ut

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ja helt sant. Når sa jeg at alle andres design var så mye bedre?

Jeg syns mange biler i Norge er designet stygt jeg.

 

 

Og dette kommer da faktisk fra en som kjører en VOLVO 740! Gratulerer! :klovn:

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en teit diskusjon! Sitter og diskuterer hverandres smak etter hva bil de kjører? Er dere ikke vel bevart?

Tilbake til Topic - for denne delen har blitt GANSKE off-topic

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke vært på nettet den siste dagen. Har du kræsja sugekopp ? :S

Han fikk vannplaning ( forklart lengre opp )

og deisa 180grader rundt og rett i autovernet på g.moen

kun skader på felga, litt på ene bredderene også et skadet eksos anlegg. griseflax. ( jada, jeg svarer for han igjen til noen personers store ergelse )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette kommer da faktisk fra en som kjører en VOLVO 740! Gratulerer! :klovn:

 

bare for å informere så snakker jeg om dekor her, ikke selve bildesign. S14a er vel noe av det bedre som er designet.

740 er en dritstygg bil, tror du ikke jeg vet det? Jeg misliker 740 jeg.. jaja, jeg skal hvertfall ikke gjøre den enda styggere ved å mishandle den med fæl dekor :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår