tohola Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Den så jo bra ut. Men synes det virker litt unødvendig å transformere og vekselrette spenningen opp til 230V, for så å likerette den å transformere den ned til 8.5V. Blir mye ekstra dingser som da. Mener å ha sett omformer som passer fra 12V -> 8.5V en plass, men husker ikke hvor. Kan jo bygge meg en selv og da. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shutinc Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hva med denne? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63864 Siter - Mazda MX-5 '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hmmmm... samme som du linket til istad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 http://www.powerstream.com/dc-ps2.htm http://www.gamemaster.com.au/products/product_info.php?products_id=145&osCsid=5bd188bbef8361f568f80dbdbf417c3e http://www.modnet.no/product_info.php?cPath=79_101&products_id=2068 noen alternativer.. Ser bra ut prosjektet ditt btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det var guttn sin det! :peace: Da blir det å gå for den siste der tror jeg. Prisen var jo veldig fin også! :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Idag ble det bestil opp glass til å ha i bagasjerommet. Skal hentes på mandag. Tirsdag setter jeg kursen nordover så da vil det skje ting med bilen igjen. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 impulskjøp er noe dritt om man egentlig prøver å spare penger :) ser bra ut dette .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Mener å ha lest at PStwo er laget for å kunne plugges i sigarettenneren f.eks. Så da burde det gå an å få kjøpt en egen strømkontakt til det. Edit: Glem det jeg sa :P Så at LLH hadde funnet en sånn ledning alt, d'oh. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 impulskjøp er noe dritt om man egentlig prøver å spare penger :) ser bra ut dette .... Impulskjøp er lite sunt for studentøkonomien hvertfall. Blir vell å bestille coilovers bak til uka regner jeg med. Med alle den vekta jeg får i bagasjerommet nå må jeg ha noe stivere for å opprettholde høyden. Mener å ha lest at PStwo er laget for å kunne plugges i sigarettenneren f.eks. Så da burde det gå an å få kjøpt en egen strømkontakt til det. Edit: Glem det jeg sa :P Så at LLH hadde funnet en sånn ledning alt, d'oh. Innspenningen til PS2 er ikke langt fra 12V, men må vell satse på en liten omformer ja. :sombrero: Har spekulert litt på hvordan jeg skal feste PS2'n for å unngå at den får støt som gjør at det blir "hakk i plata". Tenker på ei plate som henger i løse lufta, men er festet til ei ramme rundt med fjører. Noe ala trampoline. Noen bedre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Impulskjøp er lite sunt for studentøkonomien hvertfall. Blir vell å bestille coilovers bak til uka regner jeg med. Med alle den vekta jeg får i bagasjerommet nå må jeg ha noe stivere for å opprettholde høyden. Blir kanskje litt OT, men hvor bestiller/bestilte du coilovera? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bak blir det bestilt fra gasolin.no. Fram troligvis fra SAM i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ser veldi bra ut detta! ;) jeg får lyst å mekke anlegg selv når jeg ser bildene dine, du får alt til å virke så enkelt:P Btw. Den der så jævli kjent ut, trur faktisk jeg hadde en sånn når jeg var liten og!:D Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Innspenningen til PS2 er ikke langt fra 12V, men må vell satse på en liten omformer ja. :sombrero: Har spekulert litt på hvordan jeg skal feste PS2'n for å unngå at den får støt som gjør at det blir "hakk i plata". Tenker på ei plate som henger i løse lufta, men er festet til ei ramme rundt med fjører. Noe ala trampoline. Noen bedre forslag? Fest den i strikker, slik mange gjør med harddisker. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ser veldi bra ut detta! ;) jeg får lyst å mekke anlegg selv når jeg ser bildene dine, du får alt til å virke så enkelt:P Btw. Den der så jævli kjent ut, trur faktisk jeg hadde en sånn når jeg var liten og!:D hehe , vi har tenkt en del .... er ikke lenge før d er på'n igjen nå da :D Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Lalala.. update snart? Har jo vært helg og greier =) Funnet på noe ang. ps2´n? :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg