Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

Beklager for litt OT, men jeg tenker at mange av dere som leser denne tråden kan svare på spørsmålet mitt:

 

-Når man kjøper 3mnd Abonnoment på Xbox Live Gold via Xbox 360en, hva skjer når disse 3 måndene utløper?

Fornyes abonnomentet automatisk, eller kan jeg avgjøre jeg vil ha 3 nye mnd eller ikke?

Hvis det fornyes automatisk, hvordan stopper man det da?

Har sendt mail til microsoft norge, men får ikke svar..

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beklager for litt OT, men jeg tenker at mange av dere som leser denne tråden kan svare på spørsmålet mitt:

 

-Når man kjøper 3mnd Abonnoment på Xbox Live Gold via Xbox 360en, hva skjer når disse 3 måndene utløper?

Fornyes abonnomentet automatisk, eller kan jeg avgjøre jeg vil ha 3 nye mnd eller ikke?

Hvis det fornyes automatisk, hvordan stopper man det da?

Har sendt mail til microsoft norge, men får ikke svar..

 

Sannsynligvis må du fornye manuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte 1mnd gold... den oppdaterte seg på nytt automatisk hver måned.

Det ble jo dyrere enn 1 12mnd's gold, så nå har jeg 12mnd gold en gang i året...

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med. Har lenge vært Playstation og Gran Turismo fan, men etter jeg har sett bilder og lest her begynner jeg og lure. Forza 2 ser jo helt rått ut!

 

- Hvordan er dette i forhold til GT4? Erfaringer?

- Går det bare på Xbox 360? Isåfall, er det verdt å kjøpe det? Tenker jo på å kjøpe meg PS3 når GT5 kommer, men spørs hva folk her sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er mye mer "realistisk" enn GT4, med tanke på låtene i bilene, her hører du lett om du kjøre bmw, supra, skyline, 200sx osv osv, det har mye å si for meg!

På gt spillene får du jo ikke designet selv, bare trimmet?

har en følelse av at forza er et mye mer komplett spill enn det gt har vært, aner ikke hvordan 5 blir, men gidder ikke å bry meg, etter jeg kjøpte xbox for å få spillt forza, har jeg ikke angra 1 sekund, kommer aldri til å kjøpe hverken ps3 eller gt5 nå :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På GT5 vil det være ekte bodykits og lydene er mye bedre enn i de tidligere spillene i serien. Det er kommet inboardcam med mange fine detaljer og rå grafikk! Jeg er usikker på hvor mange kjøretøy det blir denne gangen. Kjørefølelsen og styingen er forandret. (I GT4 gikk det ikke ann å spinne piruett en gang. En nedtur i den serien synes jeg)

 

Moore, her har du en HD video hvor du kan oppleve litt lyder, grafikk og inboardcam etc.

 

http://www.gtplanet.net/gallery/albums/GT5_video/gt_e3_2007.wmv

 

Jeg har alltid også vært fan av playstation og gt spillene.

Jeg ser også at Forza2 ser veldig kult ut. Men jeg venter ennå en liten stund, for GT5 blir noe helt helt annet enn de tidligere spillene i serien. Man kan ha veldig store forventninger til GT5, for det tror ihvertfall JEG blir bra!

 

-

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for GT5 blir noe helt helt annet enn de tidligere spillene i serien.

 

 

Det skulle bare mangle, 4'ern var en av verdens største skuffelser i historien av bra spillserier. Ser ut som 5'ern og forza 2 blir noenlunde likt med tanke på lydkvalitet, fysikk? (man vet jo aldri med GT teamet, enten treffer de bra, eller så er dem ikke i nærheten en gang). Eneste er at Forza 2 kan du spille NÅ(GT5 om 1,5år), og til halve prisen av GT5. Også har jeg "litt" mer tro på Turn10 og Microsoft Gamestudios enn Sony og Polyphony.

Hvis man fortsetter å være Sony fan, da har man ganske store skylapper, og får med seg lite om hva som egentlig skjer rundt Sony og alle måtene de kjører seg selv i grusen på. Hvertfall når det gjelder spillavdelingen dems.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår