Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Et lite spørsmål:

Jeg går inn på Nissan-dealership`en, og på Fairlady Z 432R, der står det at den unlockes ved å nå nivå 5 i Asia-regionen...men jeg er jo i europa-regionen!

Hvordan kan man unlocke denne bilen da?

Ser det står noe av det samme på fler biler...

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål:

Jeg går inn på Nissan-dealership`en, og på Fairlady Z 432R, der står det at den unlockes ved å nå nivå 5 i Asia-regionen...men jeg er jo i europa-regionen!

Hvordan kan man unlocke denne bilen da?

Ser det står noe av det samme på fler biler...

 

Nylig lagt merke til det samme selv.. Blir jo tullete hvis man må lage andre profiler for å unlocke.. Evnt så har Turn10 tenkt på auksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo alltids skifte region da.

Vet ikke om dere mister alt dere har i feks europa siden jeg ikke har gjort dette,men et annet alternativ er jo at en dere kjenner kjøper bilen for dere(han/hun har asia som region),legger den ut på akusjon og dere kjøper den for feks 10000 eller så nærme prisen han betaler i buy out av han?

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig tungvidt!

Men har ikke turn10 tenkt på de som ikke har xbox Live?

For de har ingen mulighet til å få biler av venner eller kjøpe på auction house..

 

Eneste muligheten som jeg ser her, er å måtte bytte region, men vet ikke om jeg tør, i fare for å miste noe...(hvor gjør man dette foresten?)

Noen som vet noe som helst om dette?

Sett noe på nettet?

 

Update:

 

Har funnet svaret her:

http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=24145&highlight=unlock+asia+region

 

Kan egentlig summere her:

 

-Når man bytter til en annen region, blir nivåene dine med deg fra den gamle regionen.

-Når man bytter unlocker man alle bilene opp til det nådde nivået.(altså hvis du har nådd nivå 30, får du med deg alle "unlockable cars" til nivå 30 på den nye regionen)

- OPS!! Første bytt av region koster 100.000cr, andre bytt koster 500.000cr og det tredje koster 2.000.000cr!!

-Beste tipset er å vente til du har kommet til rundt nivå 50, for så å bytte region for å unlocke alle bilene (som blir ulåst når at du når nivåer)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår