Gå til innhold

Veteranbil.

Ranger emnet


bsaa7

Anbefalte innlegg

Ja veteranbil er vel egentlig ikke noe å ha. jeg har selv en ford anglia varebil 1962 mod i en tilstand som faktisk er bedre enn ny. Og den ser ny ut. Totalt rustfri og uten feil eller mangler og i daglig bruk. Den har jeg lagt ut for salg på flere plasser for kr 30000.- Har kun fått negativ omtale på grunn av verdi og at bilen ikke er så fin som bildene viser.Jaja den er faktisk det.Jeg begynne å bli meget skuffet av denne veteranverden her i landet. jeg kjører daglig både anglia og bsa motorsykkel.Hele året og vet godt hva mine kjøretøyer står for.De fleste lufter sine kjøretøy en sjeden gang og vet ikke så mye om å bruke det daglig. Må si jeg er skuffet over så mye negativ reaksjon som jeg fikk på angliaen.Se selv.

Front.jpg

anglia%204.jpg

anglia%202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! kjempe fin bil du har der..

 

problemet er vel at en del folk er ikke villige her til lands for å gi så mye for gamle biler..som ikke er amrikansk...

 

Har jo hatt en del gamle biler å kjenner mange.. men det er dem som selger for rundt 10-15 lapper som selges me en gang.. men sånn som naboen min hadde en meget bra 74mod volvo til salgs i over 4månder før en kom å handla den for 40lapper.. å jeg solgte en Trans AM på 14dager for 43 lapper me sliten girkasse å trengte ny lakk.. å den ble jeg nedringt av folk..

faktisk den mest lettsolgte bilen jeg har hatt..

men nå er vel AMCAR klubben den største i norge oxo vel!?!

 

du får bare vente så dukker det nok opp en kjøper :)

 

/ Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Til Mad Max. Tror ikke du tok poenget men men skal forklare deg det jeg.

Jeg skrev dette pga en del av de som drive med veteranbiler og mc har skrevet meget negativt pga dette er kun en anglia og ikke en amcar. For meg handler det ikke så mye om hva slags type kjøretøy man har bare de som har det trives med det. Synes det er enormt mye fint jeg av alle typer og dømme ikke noen ut i fra hva man har.Så til deg sier jeg kun takk for din oppriktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg ikke fått kloa i bobla som jeg har nå så hadde nok bilen din stått på lista mi... 30.000,- er da en veldig bra pris på den bilen der ettersom restaurering ikke er bare 1000,- kroner i nye lister....

 

grunnen til at jeg har gått over til veteranbiler er pga. formene på bilene tilbake til den tiden.. jeg mener rett og slett at vi hadde det 'koseligere' på 50-60 tallet enn nå idag... det var mer detaljer i ting og lagt i mer arbeid, ikke så mye plastikk og tull. *HMPRF*

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Syns den var veldig fin jeg, skulle gjerne sett flere bilder, og gjerne detaljer, uten at jeg er noen aktuell kjøper.

Om bilen er, om jeg får formulere meg fritt, så dårlig som man kan tenke seg når man ser de flott bildene, så er den utvilsom verdt prisforlangende, og når du sier at den faktik er så fin den ser ut, og muligens bedre enn ny, da syns jeg ikke 30 000,- er en høy pris.

Anglia Varebil har jeg faktisk aldri sett IRL.

 

Syns du skal heve deg over de som snakker dritt om bilen din jeg, du kan selv tenke deg hva slags drit de kjører når de syns denne er dyr.

 

Det står respekt av å ha en så fin gammel bil, som faktisk fungerer i daglig bruk.

 

Vil de ikke gi det du vil ha for bilen,e r de ikke verdige til å kjøpe den ville ejg sagt til meg selv, ignorer disse misunnelige "amerikanerne".

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er desverre sånn det er. Har selv masse gamle slitere, og prøver fortiden å få solgt blandt annet en knallfin 12M Varebil. Interessen er lik null. Men løsningen er enkel, Tyskland. Der vet de å verdsette de gamle bilane.

Anglia stasj er utrolig populært i England, prøv å annonser på en engelsk side, så skal du nok se interessen våkner til liv. Til tross for at rattet sitter på feil side for dem.

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det var merkelige tilbakemeldinger på en artig bil i tilsynelatende meget god stand. Jeg tror du har vært uheldig med hvem du har truffet på, vanligvis er folk bare blide når det gjelder gamle biler. Nå må det sies at jeg har vært borti amcar-miljøet med min Triumph og det fantes nok en slags aggresjon eller fiendskap mot alt ikke-amerikansk hos enkeltpersoner der.

 

Du bør ikke sette bort den Angliaen, den er for fin til å forfalle. Vent en måned til sola tar skikkelig og averter den på nytt så får du nok napp av noen som vil ta vare på den!

 

Forresten, hvilken BSA har du? Min samboer kjører 1970 BSA Victor Special

Endret av ian928

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår