Azzido Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Eisenmann 2 x 76 mm enderør som skal sveises på org. eksosen: Går du for billigløsninger på krem eksos da thomas? ville vel kosta på meg hele bakpotta når jeg først var igang med Eisenmann... samt litt større dim på røra ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Det er mer enn nok lyd i 328'n kombinert med større filter. Og dette er vel en familiebil(?) Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Azzido, litt andre utgifter på bilen enn akkurat eksosanlegg nå, men fikser du innkjøpspris er jeg med :) Og 76 mm er max av hvor store de rørene kan være, synes jeg..var i tvil om 76 mm var for stort ei stund. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Fordi kjøretreffene defineres som førertrening og Vegtrafikkloven også gjelder på bane. Dessuten er det sjelden baneeier ønsker at det herjes på banen pga slitasje på asfalten. Dette kan føre til en fordobling av leien hvis slikt oppstår. Men det har og ER oppe til vurdering om det skal arrangeres egne heat med litt annen type kjøring enn idealspor.Fakta er det at flertallet av medlemmene selv heller ønsker idealspor. Da vi i mb190klubben leide våler i fjor, fikk vi et litt annet inntrykk. Litt sladd ut av svingene var ingen problem, men regelrett "kapp-kjøring" likte de ikke. Litt kniving om posisjon gikk også greit. Vi var dog ikke like mange biler som på BMWCCN sitt treff. Poenget er å oppføre seg og respektere de som står med ansvare for sikkerheten. Det er alfaomega. Forresten, kjerra de kommer seg ;) Dette slo f.eks. ikke utleierne ned på: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Tall er Tall :)120d'n kjørte fra en Audi S3 etc, så jeg trur ikke du skal se så mye på tall.. Ettersom den gjør 0-100 på 6,6sek og toppfarten er 243km/t, burde den vel vunnet? Haha, tidenes! Rygga Audien? Uansett hvordan du vrir å snur på det, går ikke en BMW 120d bedre enn en S3. Var det kanskje en 1,6 med S3 logo? Men utrolig fin kjelke Dr_S :) Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Viper: Det som det slåes hardt ned på på BMWCCN treff, er breisladding i heat, kjøre forbi på feil side (all forbikjøring skal skje på VENSTRE side), samt annen hensynsløs oppførsel på banen. Jeg synes ikke det er for strenge regler, har blitt svartflagga 1 gang og det var pga jeg hadde glemt takluka :) Jeg har ikke deltatt på noe annet opplegg bortsett fra i regi av bmwccn eller bimmers.no (som jo stort sett er samme folka) så jeg vet ikke hva slags opplegg andre har. Når det er sagt, så er det mye som man ser gjennom fingrene med...som f.eks nede i slaktern. Vi har gode førermøter i forkant så nybegynnere skal kunne få en god innledning. Det tilbys også kjøring med instruktør i bilen. Men takk for ros både viper og cornadiuz ;) Har ikke skjedd mest i det siste. Blir mye vasking pga denne håpløse vinteren.. Satte i den belyste ///M-girkula igår og fikset ene lykta som manglet lys i ringene. Viste seg å være en gåen ballast, heldigvis hadde Steffan Cotte denne i sin garasje så slapp kjøpe fra USA :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Kjøpt et sett med slike: Hadde tenkt å sette de på denne helgen, men så kom det noen cm med snø ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Nice :) Må si jeg gleder meg til å bestille selv. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Snø gjør ingenting. Jeg har brøyta med mine i hele dag.. hehe Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Jo, men jeg gadd ikke stå ute i snøen å skru de på :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Skjønner, men passformen var så som så. Men hva får man for 500kr :) Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Fikk idag Eisenmann rør nr 2. Da jeg misforsto litt sist hos Schmiedmann. MEN, de surrehuene i Skien har jo klart å sende FEIL! Jeg fikk et rør som var skåret skrått, og ikke rundt slik som det står på sida... Smått irriterende at de skal røre så mye, retur osv tar tid. Jaja, er vel ikke noe å gjøre med det nå.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Finn en feil! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ja da var GT-splitterne montert, takk til Johnny86 for lån av bukk ;) Litt dårlige bilder tatt i mørket her: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Blei bra det. Nå må det snart bli sol og vår, så jeg kan ta ut min igjen også. Hehe. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg