Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Virkelig flott touring dette her ja... Jeg likte ikke så godt bmw's stasjonsvogner før men etter å ha sett noe annet enn de standardbilene som ruller rundt i byen her så har jeg fått sansen for dem. Skulle jeg hatt en stasjonsvogn nå så skulle det vært en E36t:D

Eneste problemet er at det er noe voldsomt slit å prøve å putte jentungen inn i baksetet på en 4-dørs bil...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men inntill nå i det siste så har jeg hatt stasjonsvogn-fobi... Men det endrer seg litt etter litt:D (Kanskje jeg holder på å bli voksen:scared

Men din ser jo veldig strøken ut da. Også er det jo ikke halvgalt med 193 hk i en familiebil heller:)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tidenes! Rygga Audien? Uansett hvordan du vrir å snur på det, går ikke en BMW 120d bedre enn en S3. Var det kanskje en 1,6 med S3 logo?

 

Nei, det var det ikke.. :)

Alt var på stell, og BMW'n kjørte fra.

 

Dr_S - er det eBay splitters fra Bavaria Motorsports?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tøfft :) Men er det begynt å komme antydninger til rust på framskjermen din? :S Få på sideskjørt fort! Jeg skal kjøpe brukt fra koed ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tøfft :) Men er det begynt å komme antydninger til rust på framskjermen din? :S Få på sideskjørt fort! Jeg skal kjøpe brukt fra koed ;)

 

Hehe, ja er den rusta som er på alle E36 vel, pga steinsprut på den tynne kanten :) Men er ikke noe alvorlig rust nei.

Sideskjørt kommer så fort jeg finner noen tilsalgs. De brukte på Koed, var ikke de fra M3 sedan da? Mangler "krysset".

 

 

Denne bilen er helt etter mitt hode. Perfekte e36!

 

Takk ;)

 

 

ble bra med nye emblem vanskelig og bytte eller ? må du av med hele lista??

 

Må av med hele lista ja. Passe seg så man ikke knekker klips, så er det abre å vippe ut det gamle. Det nye emblemet fester du med 2 stk metallklips i lista. (5 kr stk)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fra Ebay ja, men ikke fra Bavarian. En kar i Hong Kong. Meget bra kvalitet på de her og.

 

Når begynte du å handle fra eBay? Var ikke det low-quality, taperaktige greier? Hvertfall slik du uttrykte deg med å kommentere at alt jeg hadde til min bil var kjøpt på eBay, og det var dårlig +++

 

Man lærer vel så lenge man lever, og du har vel forstått at det er mye bra å hente på eBay.. :)

 

Det blei bra med splitterene, og om det er sånne som mine, så kan det hende du får problemer med at de løsner veldig lett fra fangeren om du skulle skrape borti noe.. I motsetning til Rieger's GT leppe som hang på uansett og heller knakk, så datt disse av, og man måtte skru dem fast igjen.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte du å handle fra eBay? Var ikke det low-quality, taperaktige greier? Hvertfall slik du uttrykte deg med å kommentere at alt jeg hadde til min bil var kjøpt på eBay, og det var dårlig +++

 

Man lærer vel så lenge man lever, og du har vel forstått at det er mye bra å hente på eBay.. :)

 

Det blei bra med splitterene, og om det er sånne som mine, så kan det hende du får problemer med at de løsner veldig lett fra fangeren om du skulle skrape borti noe.. I motsetning til Rieger's GT leppe som hang på uansett og heller knakk, så datt disse av, og man måtte skru dem fast igjen.

 

sorry, men det virker rett og slett som du er sjallu! enn å prestere å si at sånn og sånn er det med sikkerhet, så kjører du faktisk en bil er mindre sikker i trafikken selv! stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår