Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fordi kjøretreffene defineres som førertrening og Vegtrafikkloven også gjelder på bane. Dessuten er det sjelden baneeier ønsker at det herjes på banen pga slitasje på asfalten. Dette kan føre til en fordobling av leien hvis slikt oppstår. Men det har og ER oppe til vurdering om det skal arrangeres egne heat med litt annen type kjøring enn idealspor.

Fakta er det at flertallet av medlemmene selv heller ønsker idealspor.

 

Da vi i mb190klubben leide våler i fjor, fikk vi et litt annet inntrykk. Litt sladd ut av svingene var ingen problem, men regelrett "kapp-kjøring" likte de ikke. Litt kniving om posisjon gikk også greit. Vi var dog ikke like mange biler som på BMWCCN sitt treff. Poenget er å oppføre seg og respektere de som står med ansvare for sikkerheten. Det er alfaomega.

 

Forresten, kjerra de kommer seg ;)

 

Dette slo f.eks. ikke utleierne ned på:

OC1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tall er Tall :)

120d'n kjørte fra en Audi S3 etc, så jeg trur ikke du skal se så mye på tall..

Ettersom den gjør 0-100 på 6,6sek og toppfarten er 243km/t, burde den vel vunnet?

 

 

Haha, tidenes! Rygga Audien? Uansett hvordan du vrir å snur på det, går ikke en BMW 120d bedre enn en S3. Var det kanskje en 1,6 med S3 logo?

 

 

Men utrolig fin kjelke Dr_S :)

Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt

Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt

Audi A4 Sedan 1996 - Solgt

More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Viper: Det som det slåes hardt ned på på BMWCCN treff, er breisladding i heat, kjøre forbi på feil side (all forbikjøring skal skje på VENSTRE side), samt annen hensynsløs oppførsel på banen. Jeg synes ikke det er for strenge regler, har blitt svartflagga 1 gang og det var pga jeg hadde glemt takluka :)

Jeg har ikke deltatt på noe annet opplegg bortsett fra i regi av bmwccn eller bimmers.no (som jo stort sett er samme folka) så jeg vet ikke hva slags opplegg andre har.

Når det er sagt, så er det mye som man ser gjennom fingrene med...som f.eks nede i slaktern. Vi har gode førermøter i forkant så nybegynnere skal kunne få en god innledning. Det tilbys også kjøring med instruktør i bilen.

 

 

Men takk for ros både viper og cornadiuz ;) Har ikke skjedd mest i det siste. Blir mye vasking pga denne håpløse vinteren..

Satte i den belyste ///M-girkula igår og fikset ene lykta som manglet lys i ringene. Viste seg å være en gåen ballast, heldigvis hadde Steffan Cotte denne i sin garasje så slapp kjøpe fra USA :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk idag Eisenmann rør nr 2. Da jeg misforsto litt sist hos Schmiedmann.

MEN, de surrehuene i Skien har jo klart å sende FEIL! Jeg fikk et rør som var skåret skrått, og ikke rundt slik som det står på sida...

Smått irriterende at de skal røre så mye, retur osv tar tid. Jaja, er vel ikke noe å gjøre med det nå..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår