Gå til innhold

Brent barn lukter ille (Fiat-historie av Turboknut)

Ranger emnet


TurboKnut

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før faren din fikk vite hva som hadde skjed? Og hva sa han når han fikk vite det?

 

 

Jeg nevnte det for han noen dager før han kom hjem da jeg snakket med han i telefonen, men gikk ikke så veldig inn på detaljer. Jeg sa bare at det hadde brent "litt" i den og jeg ikke oppdaget det med en gang, og bare for å være på den helt sikre siden så.....

 

Etter det ble det ingen reaksjon, og akkurat DET eksemplaret av avisa "lånte" jeg....

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Utrolig bra skrevet historie, synd det ikke ble noe av Fiaten til slutt. Men det skjønner jeg forsåvidt, ettersom den var både gulvløs og utbrent.

 

Historien er også gjenfortalt på Mopedportalen, noe som hevet nivået betydelig både i gramatikk og gjenfortelling. Lente meg tilbake i sofaen, plasserte føttene behagelig på bordet og leste gjennom hele historien din. Så absolutt en historie som ikke går i glemmeboken med det første.

 

For tiden har jeg selv en onkel i forsvaret i Bardufoss.

1. års lærling, lette kjøretøy.

Bmw 520i 1993

Bmw 520i 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

jeg holdt faktisk på å dævve her av mangel på oksygen inn i lunger og alt annet som trenger luft.. fy f... og bra fortalt historie.. har ikke hatt så evig lang latterkule på så lenge jeg kan huske.. haha.. ler fortsatt..

07 Skoda Octavia 1.9 TDI Stv

04 Toyota Hiace 4wd

01 Renault Laguna 1.6 16v / 95 VW Golf 1.8 Cab

91 VW Golf 1.8 GLI Cab / 83 Bmw E30 Baur Cab

53 T1 oval (o\_/o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår