Gå til innhold

Brent barn lukter ille (Fiat-historie av Turboknut)

Ranger emnet


TurboKnut

Anbefalte innlegg

Steike, dette er det jeg kaller god lesing!:D

 

Begynte såvidt en annen kveld, men rakk ikke lese hele, så abbonerte på tråden å leste den ferdig nå.

 

Morsomt! (Er vel egentlig alt som kan sies?)

 

" Hold kjeft - jeg kunne ha drept deg...." En av mange gode kommentarer!

 

Sats på skriving, istedet for biler. Du går garantert ikke sååå mye i minus på det:p

 

Lykke til videre uansett!=)

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fin historie hehe.

Mange fine skildringer du hadde av hvordan samfunnet ellers var, og som flere andre her nevner, jeg var og en av tilskuerne etter at brannbilene kom., hehe.

Fyy flate, veldig bra skrevet :)

 

EDIT: hvor lenge siden var dette, og kjører du supra idag ?

 

EDIT 2: Utifra pepsi-flaska på det ene bildet, er det tidlig på 90 tallet engang kanskje ?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fin historie hehe.

Mange fine skildringer du hadde av hvordan samfunnet ellers var, og som flere andre her nevner, jeg var og en av tilskuerne etter at brannbilene kom., hehe.

Fyy flate, veldig bra skrevet :)

 

EDIT: hvor lenge siden var dette, og kjører du supra idag ?

 

EDIT 2: Utifra pepsi-flaska på det ene bildet, er det tidlig på 90 tallet engang kanskje ?? :D

 

Jaha - du var tilskuer du (he-he..).

Dette var sommeren 1991 men selv om det jo heldigvis en god stund siden - så er det ikke helt glemt for jeg blir minnet på det et par ganger i året.

 

Jeg kjører ikke Supra i dag, men jeg har tatt inn noen stykker fra Tyskland. En av dem hadde ikke fartssperre (250) så jeg klarte ikke å motstå fristelsen....

Jeg holder meg stort sett fortsatt til Nissan.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår