Jump to content
Bilforumet.no

Fiat2000

Bruker
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Fiat2000

  • Rank
    Fiat-gal :)
  • Birthday 06/14/1985

Contact Methods

  • Bosted
    Hovin, Sør-Trøndelag
  1. Lufter klenodiumet for salg. Det er altså en 1978 Renault 12, som kun har rullet 63000km (garantert). Den er nå registrert på skilter, og EU-godkjent ut 2012. Bilen bærer preg av å ha gått lite, interiøret er som nytt, ikke antydning til slitasje. Nesten utrolig hvor strøkent det er. Motor maler som en katt, veldig god å kjøre! Rust er det lite av, ingenting under, men litt kosmetisk på skjermer og dører. Originale papirer, som instruksjonsbok, servicehefte og kvitteringer følger med. Gode sommerdekk, og knapt brukte piggdekk (fra bilen var ny) følger med. Alt virker som det skal, vekker oppmerksomhet! Kun en eier før meg, eldre mann som døde for over 15 år siden. Siden har den stått i tørr garasje. Pris = bud.
  2. Hei! 127p finnes vel ikke, men har 2 stk 126p selv. Den ene er delebil, så om du trenger deler, så har jeg ihvertfall :)
  3. Legger da ut min 1984 Caravelle Rico camper. Den er egentlig veldig bra, finnes nesten ikke rust. Den har gått ca 220.000km. Den har 1,9 liter'n, den mest holdbare. Bilen er rullemalt matt svart, men den ble overraskende bra! Dette er en camper med hevbart tak, men uten campinginnredning. Den har baksete som kan slås ut til dobbeltseng, har selv brukt den både som flyttebil og festivalbil :) God å kjøre. EU-godkjent til mai 2012, årsavgift betalt! Byttet noen småting, bl.a alt av tenningsdeler. Av ting som jeg vet er galt, er : - Oljelekkasje motor, men ikke så mye. - Litt frieksos - Lekker litt bensin når tanken er breddfull, ikke noe problem ellers. Tror det er pakningen rundt tankmåleren. Bilen gikk nettopp Trondheim - Oslo tur/retur problemfritt. Dette er en framtidig klassiker, bare 3,5 år til veteran :) Prisantydning 15.000kr.
  4. Takk for tilbakemelding :) Tror det greier seg med store felger og moderat senking i første omgang, da bilen også skal være vinterbil :) Skal legge ut flere bilder ettersom ting skjer, men nå ser det ut som jeg må bruke tida på snøfresen :(
  5. Da har jeg handlet ny bil :) Det er en 2004 Skoda Superb Elegance, med 1,9 TDI 130hk og manuell kasse. Den har masse utstyr, bl.a : -Skinninteriør -Varme i fram og bakseter -Regnsensor -Kjørecomputer -Cruisekontroll -Avtagbart hengerfeste -Navigasjon -Automatisk nedblendbart speil -Lyspakke (Lys under alle dører, i alle gulv, under speil og innvendige dørhåndtak) -Alarm -El. seter med memory -Climatronic -El. justerbare og innklappbare speil -El.vinduer -Kjøleboks i midtkonsoll og hanskerom -Skipose -BiXenon Og mye mer :) Bilder av gliset : Planer for bilen er moderat senking, proffsoting av ruter og 19" eller 20" felger :)
  6. BUMP :) Kan byttes i Passat, A6 eller Superb 1,9 TDI i samme prisklasse :)
  7. Meget pen og velholdt A8 Quattro vurderes solgt. Dette er en drømmebil både på sommer og vinterføre, utrolig stødig på veien med Quattro systemet. Audi Space Frame aluminiumskarrosseri, ruster aldri! Bilen er en drøm å kjøre med kraftig V6 bensin og automat/tiptronic. Girkassa girer silkemykt og fungerer perfekt. Denne har den "nye" 30ventilers V6 motoren, som er en meget holdbar og driftssikker motor. Denne må ikke forveksles med den elendige 2,5 V6 TDI motoren som er befengt med dyre feil. Bilen har de rette fargene og mye utstyr, bl.a : El. skinnseter med varme - 2 sone klima - fjernstyrt sentrallås med original alarm og komfortfunksjon - servo - ABS - el. speil/vinduer - midtarmlener foran og bak - kjørecomputer - cruisekontroll - skipose m.m. Følger med helt nye 19" sommerhjul, og nesten nye piggfridekk på originale alufelger. S8 speilkapper, Xenon på nærlys. Bilen hadde en skikkelig gjennomgang sommeren//høsten 2009, da ble det tatt stor service med alle oljer og filtere, inkludert olje/filter på automatkassa, bytte av registerreim, strammehjul, termostat og vannpumpe, byttet bremser foran og bak, byttet en drivknute m.m. bilen er polert flere ganger i løpet av sommeren og lakkforseglet høsten 2009. Påkostet masse! Mye luksus for pengene her. Bilen er EU-godkjent og har billig omregistrering. Selges grunnet behov for dieselbil med hengerfeste. Annonseselgere STERKT uønsket. Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Prisantydning : 145.000kr. MVH Jørgen TLF. 95794056
  8. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19972272
  9. Vurderer å selge min 1967 Volvo 144. Den er så og si rustfri, og helt original og urørt. Den gikk igjennom EU-kontrollen uten anmerkning nå i Oktober. Mye nytt i bremser, tenning, forgasser og eksosanlegg for å nevne noe. Dette er en av de første produserte 144, og begynner å bli sjelden. Den har originallakken fra 1967 enda, med unntak av en franskjerm som er byttet p.g.a bulk. Helt nye Nokian vinterdekk, og gode sommerdekk på originalfelger med kromkapsler. Frisk B18 motor som er billig i drift. Bruker minimalt med olje. Selges p.g.a for mange biler. Tenkte meg 18.000 for den.
  10. Passer calippere bak fra Volvo 240-serien bak på Volvo 140-serien? Jørgen
  11. Selger 4 så godt som strøkne felger av merke AEZ med gode piggfrie dekk av merke Michelin X-ice. Har stått på en Audi A8 1998mod. Mye mønster igjen i dekkene, ingen ubalanse osv. Dimensjon på dekkene : 225/60-16. Dekk og felger er kun et par år gamle. Boltsirkel er 5x112. Nye hjulbolter medfølger. Hjulene kan leveres mellom Berkåk-Trondheim. Prisantydning : 3000kr.
  12. Slenger ut bilder av grombilen min. Er en 98 modell, med det meste av utstyr. Motor er chippet til 220hk, Quattro og Tiptronic, så bør bli en OK vinterbil :) Har montert Brembo MAX skiver og Ferodo klosser, byttet registerreim, strammere, vannpumpe og termostat, olje/filter på motor og automat, osv. Planer framover er soting av vinduer foran og noe mer senk. Bilder :
  13. Jadda.. da ble det altså Volvo i gården. Og ikke nok med det, det ble 2 stykker, begge er 1967 modeller Volvo 144 av den første serien, med 5-sifret chassinr. Den blå er rustfri og feilfri, gikk EU-kontrollen uten en eneste anmerkning nå i oktober. Den har patinert originallakk, originale faste 3-punktsbelter foran, og litt solbrent blått skinninteriør. Den røde har stått i snart 30 år, men med frisk bensin og en ny forgasser maler den som en katt :) Denne har noen rustflekker, men ikke noe alvorlig. Denne skal pusses opp og lakkeres til våren. Den har STRØKENT svart skinninteriør. Begge har B18 motorer. Den blå lurer jeg på å selge i løpet av vinteren, og den røde skal jeg beholde selv. Noen kjappe bilder av glisene :
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.