Tandis1 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 et par bilder fra helga, vises ikke så godt da det var overskyet hele tiden, men er passe fornøyd med resultatet. før etter Er det bare jeg som ikke ser dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Er det bare jeg som ikke ser dem? Fikk ikke til imageshack, men de vises nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ser kjempe bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 GC wax over NXT wax skal funke det.. Er du litt usikker på hvordan det vil se ut på bilen, går det an å teste det på et lite område først, så du ikke tar hele bilen og deretter ikke blir fornøyd Ante ikke swiswax hadde clay jeg. noe som bør testes...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ivertfall den paint rubbern sammens med en clay, burde gjøre susen. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 swissvax paint rubber = clay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Såvidt jeg har forstått det ja:) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911turbo993 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 swissvax paint rubber = clay? Det er helt korrekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Takker Har ikke vært borti så mye fra swissvax, men fyser voldsomt på å teste en av voksene deres, er det noe som anbefales? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Fant clayen: Dog kun den gule.... http://www.swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=80&category_id=28&option=com_virtuemart&Itemid=3〈=no Tror ikke min kone pone er noe særlig glad for at jeg fant denne siden...Mye snadder der......ouch Mystery virket god, bare selge en nyre først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har også hørt gode ting om Mystery, hvertfall på mørke biler. Har også sett resultatet av Onyx voksen... Det var ikkenoe særlig bedre enn Pinnacle Signature Series. Men det spørrs jo litt på arbeidet og forarbeidet. Har litt lyst til å prøve Swisswax selv... Men lysten til å prøve Zymol er også stor. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 http://www.swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=94&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=3〈=no Denne kan du jo prøve Truha :) Ellers har jeg også hørt mye bra om Mystery. "vxrmarc" som lærer av Miracle bruker mystery endel og virker fornøyd med den. Og de gutta der vet iallefall hva de holder på med. Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Sk1rty: pft, er bare søppel og billig "skvip"....ELLER. Neida, syntes det derre blir litt i dyreste laget, da skal du være pro altså ;) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Noen som har tips til en god hardvoks?(sealant) gjerne meguiar's.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Megiars MG 21 er en bra sealer, bra glans og beskyttelse, noe av det mest holdbare meguiars har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg