Tandis1 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Har snart gått 24 timer og den andre mailen som står at skal komme har ikke kommet, skal jeg svare på den første også? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Slapp av Tandis1, det går gjerne et par dager, fordi dem skal sjekke kredittkortet ditt, og få approval på at det er OK og ikke noe tull, var ihvertfall det dem sa til meg.. så chill og gled deg til pakka, vet hvordan det var.. var jo rene julekvelden og enda bedre :D skulle bare hatt litt ribbe til så ;) Er nesten så jeg må bestille mer.. hehe Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Mener det står innen 72 timer. Vet de har hatt noe data problemer der om dagen, så det kan være en faktor. Står i mailen: shipping cost, så den skal være lett å legge merke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 det blir litt billigere hvis du kjøper en god del, men det blir ikke så billig hvis man kjøper lita, pga dyr frakt. Jeg sparte noen hundrelapper ved kjøp av ca 1000kr Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Puh:D Hehe, bare å vente da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Jeg bestilte fra autogeek på tirsdagen, fikk mail fra de idag om shipping. Akkurat svart på den. Meguiars NXT Generation Tech Wax Paste Meguiars NXT Generation Insane Shine Tire Coating Meguiars NXT Generation Glass Cleaner Pinnacle Ultra Poly Clay Clay disc("Håndtak" for clayen) Pinnacle Clay Lubricant Ble Pinnacle clay fordi at Meguiars clayen var ikke på lager. Noen som vet om det er noen stor forskjell? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 De er bra begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Fikk den frakt mailen igår kveld, så blir artig når den pakka kommer:D Gleder meg! :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Du huska å akseptere frakten? For ellers blir det ingen pakke alacocaina ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 ja:D *sjekke for og være 100% sikker* Jada, den er sendt.. Her er det som ble bestillt: -Meguiars Water Magnet -Meguiars Mirror Glaze #82 Swirl Free Polish -Meguiars #4 Heavy-Cut Cleaner -Meguiars Diamond CutCompound #85 -Meguiars Soft Buff - Foam Cutting Pad 8" -Meguiars Soft Buff - Foam Polishing Pad 8" -Meguiars Gold Class Spray Detailer -Meguiars SCRATCH X -Meguiars NXT Generation Tech Wax -Meguiars Gold Class Ultra Plush Wash Mitt -Meguiars Versa-Angle Wheel Face Brush -Cobra Yellow All Purpose Microfiber Towels 6 Pack -Meguiars #7 Show Car Glaze -Meguiars Car Odor Eliminator -Meguiars Gold Class Rich Leather Aloe Combo -Meguiars #40 Vinyl & Rubber Cleaner / -Conditioner -Meguiars NXT Generation Cockpit Shine -Meguiars Gold Class Rich Leather Spray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Hva ble prisen på det der inkl. frakt i norske kroner? :) Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Det ble 2500kr nesten på krona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ser bra ut detta Tandis1, Julaften er like om hjørnet nå ;) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hvis man bruker NXT gen paste wax, skal man bare ta ett og ett område på bilen da? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hvis det står bak på bruksanvisinga at den skal tørke i 20-30 min så kan du ta hele bilen. Men det står vel noe på boksen det er wax on - wax off.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg