Tombra Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Bilen min skal få en strafferunde rundt Johnsvannet så snart kulda melder seg... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 min fikk nye lykter rundt om + frontleppe, sideskjørt og hekkdiffusor:) og rødt lys i brytere:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 min får ombygd anlegg baki og i dørene så den skal bli litt gladere også fikke den en vask :) og en liten kos Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 På julaften fikk bilen følgende: Selvvask på statoil Slepetau (takk til bestefar, omtenksomme gamle mannen) Låsspray (igjen, takk til bestefar) Full tank Motorolje Også fikk den kjørt seg fra julemiddagen var over til sånn ca 5 til morgan idag, Opelen gliste bredt da jeg parkerte ho idag :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Min fikk xenon kitt den :D Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Fikk kjørt mange mil, brukt alt for mye pigger, alt for mye bensin og nye 17" felger;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Etter å ha vunnet "Månedens leserbrev" i Autofil, kom det noe fint på døra på lille juleaften...komplett bil-pleiepakke fra Turtle Wax: Platinum Series(inneholder skinnrenser, spesial poleringmiddel, "cocpitshine", svamp, smørepute, lakk-vask og hjulrensker), det tror jeg Audi`n vil like til våren:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 porschefelger og adaptere :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Julegaver til bilen min: Ny baum (new car). Setebeltepute med en bamse på (fra ei veninne). Vask og tørk (og varme i garasjen så den tørker under), men påfølgende autoglym polish og autoglym lakkforsegler. M-tech ratt, 2x Cerwin Vega V-max og sorte nyrer. Den får vente til våren før den får flere gaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Havarerte girkassen på 740en på lillejulaften. Så den får montert en getrag 265 kasse på nyåret. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Tjaaa... ble mye på bilen i år :driving "Ny" turbo motor, 2.2 DOHC VTEC TURBO JDM H22A motor JDM H22A girkasse med lavt 5 gir for økt toppfart. Benson 87mm sylinderforinger CP stempler Pauter råder 2.5" aluminium ladeluftrør PWR ladeluftkjøler 24*12*3" OEM lagre Rødt H22 ventillokk Quaife LSD differensial ARP bolter i topp og bunn Stage 2 drivakslinger fra driveshaft shop Golden Eagle innsugsmanifold Golden Eagle fuel rail Golden Eagle vakuum rail RC 1000ccm lavohm dyser Garret GT30, olje og vannavkjølt turbo Koyo aluminium radiator Walbro 255 l/t ht pumpe AEM ecu med brådbåndslambda Spoolin performance log-turbomanifold og 3" downpipe (kan beholde ac og servo) Tial 38mm wastegate Greddy dump Supertech rustfrie nitrilbehandlede ventiler for spesielt for turbobruk Supertech fjærer med titan retainers/holdere Selve bilen: Xenon nær og fjernlys Gule koni, eibach fjærer Energy suspension foringer Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hjulkapsler fra biltema ! :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 ... Fikk lov å stå parkert helt aleine bak gitter på jobben, mens jeg er i Skien i jula... Har også fått LilleUlv-bamse til å ha på sub kassen, OG ett sett M3 speil som skal røskes av fort som pokker så snart jeg får fatt i 94- speil til den... Som førjulspresang fikk den heeeeelt nye Bergen Drift Team klistremerker + "sponsormerker" fra Informativ.no... Heldiggrisen :P Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 min fikk ingenting! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 sierran fikk ødelagt en drivaksling, coupe gt'n ble ribba for d meste, og quattro'n fikk lapplaus sjåfør. bare velstand :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg