Gå til innhold

Dokumentaren om mitt liv

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Hvorledes ledes man inn på en link om dine prosjekter Reodor?

Sitter her en smule nysgjerrig på van med leomotor og Audi maskinist i en 850 Boforsbjelke?! :D

 

Og jeg har virkelig sansen for dine ideer hva ITG angår, har alltid ment at originalen ikke lever opp til bilen fra filmen!

Og det syns jeg er flott at noen tar initiativ til å gjøre noe med!

 

Og samtidig trenger jeg litt inspirasjon til min Ford-drevne Camaro.. :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorledes ledes man inn på en link om dine prosjekter Reodor?

Sitter her en smule nysgjerrig på van med leomotor og Audi maskinist i en 850 Boforsbjelke?! :D

 

Og jeg har virkelig sansen for dine ideer hva ITG angår, har alltid ment at originalen ikke lever opp til bilen fra filmen!

Og det syns jeg er flott at noen tar initiativ til å gjøre noe med!

 

Og samtidig trenger jeg litt inspirasjon til min Ford-drevne Camaro.. :op:

 

 

Omtrent slik:

 

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84354-reodor-f-volvo-850-volvo-850-s2.html

 

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84681-reodor-f-chevy-van-nothing-beats-cubic-inches.html

 

Mange bilder som ikke virker i den første, due to serverkræsj og datakræsj omtrent samtidig. Men de kommer tilbake :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, flottings :D

Her må det settes av noen helaftener til spennende lesning tror jeg.. 137 sider lesning totalt, får ikke tid til det nå. Må svive igang noe mat her.. Men forsto jeg det sånn at du skal bygge på Dodgevan, ikke Chevy? Og så mangler du fortsatt en bil?!

 

Nå har jeg en sort -87 Dodge B350LE van stående.. Med lastebilunderstell.. Noe for deg det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, flottings :D

Her må det settes av noen helaftener til spennende lesning tror jeg.. 137 sider lesning totalt, får ikke tid til det nå. Må svive igang noe mat her.. Men forsto jeg det sånn at du skal bygge på Dodgevan, ikke Chevy? Og så mangler du fortsatt en bil?!

 

Nå har jeg en sort -87 Dodge B350LE van stående.. Med lastebilunderstell.. Noe for deg det?!

 

Jeg har skaffet bil. Byttet fra Dodge til Chevy for lenge siden, og heldigvis før jeg rakk å kjøpe noe som helst. Bilen er en -90 Beauville G30 med 6,2 diesel. Omtrent som en 350 antar jeg. Videre snakk om denne får vi dog ta i prosjekttråden :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Like herleg, kvar ein einaste jul filmen går. Kjekt å sjå at du framleis er i live, Reodor!

 

Ryktene om min død...

 

Jeg har blitt bitt av ørkensafaribasillen, så jeg er ikke i bilmodus for tiden. Og da blir det heller ikke så mye tid til bf :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene om min død...

 

Jeg har blitt bitt av ørkensafaribasillen, så jeg er ikke i bilmodus for tiden. Og da blir det heller ikke så mye tid til bf :)

 

Hehe, om du er i sandkassa, kan eg tenkje meg det går meir enn nok tid til pussing av andre, mekaniske deler og objekter. Den sanden treng seriøst inn overalt gitt, ingen tvil om det. Håpar det vart ein god feiring for deg også. Ikkje få for mykje sand nedi rørleggjarspreikkja, elles kan det hende du sit på skåla og det plutsleg er eit eksotisk dyr nedi der. God jul og så bortetter!

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 6 months later...
Niki Lauda ble vel ikke spesielt imponert av dette fåret i ulveklær og spanderte noe jeg tror er en Chevrolet 454 Big-block, trolig med LS6 spesifikasjoner. Uten at jeg er sikker på det siste velogmerke...

 

Lenge siden siste post her, men poster denne meldingen likevel.

 

Dette er vel også noe rallylegenden våres Trond Schea sikkert kan svare på. Han har jo hatt en del med denne bilen å gjøre og kjenner til hele historien om byggingen. Nå kan det vel hende han er vanskelig å få tak i, men sist jeg snakket med han (Fjor sommer) så var han på Vikersund kurbad. Mye mulig han bor der ennå og han er nok fortsatt den samme gamle raceren på mobiltelefonen nå også som da, om man som sagt får tak i han ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ild Tempo Gigante skal vist være med i ein episode av garasjen. Og så arbeidar dei vist med ein nye Flåklypafilm.

Jul i Flåklypa - Klipp - NRK.no

Klipp frå filmen.

Premiere: Dei fyrste bileta av nye Flåklypa « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår