Gå til innhold

monterte dumpventil i dag, men virker ikke

Ranger emnet


volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

sjekk da vel.. er jo ikke sikkert tenninga har vert den helt store heller. er sånn du aldri merker fordi en AT motor aldri vil fungere 100% uansett hvor mye du koser med den..

 

jeg får prøve se på den nippelen i mårgen da, takk for tipset;)

og jeg koser ike med en at:P hater at allerede etter 14 dager!!

blir nåk b21et på nyåret ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke du blir så veldig mye mer fornøyd med en B21ET. Da må du i så fall ha en komplett bil der ALT fungerer og skru rett over. For ET'en er fæl å kødde når den begynner å bli gammel.

 

den motoren jeg skall plukke fra er en b23e, og den fungerte tåppers når den sist ble kjørt.. men bedre enn gasser sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo større vakum slange du har jo større lyd vil det bli.. i teorien.. så har ingenting å si å gå ned på slangen.. va nok nippelt som var for liten! kan også være at du må shimse opp /eventult litt ned for å få mere lyd.. vet du kan det på de orginale turbo xs dumpene så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo større vakum slange du har jo større lyd vil det bli.. i teorien.. så har ingenting å si å gå ned på slangen.. va nok nippelt som var for liten! kan også være at du må shimse opp /eventult litt ned for å få mere lyd.. vet du kan det på de orginale turbo xs dumpene så!

 

i teorin ja:p er ikke allveig den stemmer, jore ikke det til meg vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår