ZyreX Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ser dere har fått igang en ny løsning for resizing av bilder.. Vel og bra, men er jo fremdeles bare resize av størrelsen, ikke hvor tungt det er. Men det er ikke poenget mitt, jeg lurte på om det er mulig i kontroll-panelet for å sette den til å -alltid- vise full-størrelse..? Jeg liker ikke at alle bildene blir små, når jeg har en så stor skjerm og oppløsning som jeg har.. Blir liksom litt kjett når jeg ikke bruker hele skjermen.. Om det ikke er mulig, vær så snill å legg til den muligheten a ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg regner med at det er resizet pga oversikt, ikke pga "tyngde". Ergo, er kun for å få oversikt med normale oppløsninger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Det går ikke å få satt ned "tyngden" på bildet når man hotlinker. Uansett syns jeg funksjonen er genial, selvom jeg sitter på 21" med 1600x1200 oppløsning og har plass til store bilder. Blir mer oversiktelig. Er jo bare å trykke på bildet om du vil ha med alle detaljene ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Det går ikke å få satt ned "tyngden" på bildet når man hotlinker.Uansett syns jeg funksjonen er genial, selvom jeg sitter på 21" med 1600x1200 oppløsning og har plass til store bilder. Blir mer oversiktelig. Er jo bare å trykke på bildet om du vil ha med alle detaljene ;) Nå ern satt opp til 640 :) 45% av de som surfer BF har 1024 x xxx i oppløsning :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Som alle har sagt, så er jeg enig, det er det jeg sier også... Men det er ikke helt det jeg skulle fram til ;) Var å slå av denne funksjonen helt.. menne, for all del, takk for det marius, det hjelper litt det også ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hva har skjedd med auto resizen nå? Funker ikke her lenger ihvertfall. Ganske irriterendes. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Syntes autoresize'inga kan bli satt til bilder over 800*600 fordi da passer bildene postene helt perfekt for de fleste av oss. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Har dere fjernet denne i kveld, for den funker ikke her. Alle bildene som ikke er resiza fra før, blir kjempe store.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Vi fikser det igjen! 45% av de som surfer på BF har 1024 x xxxx i oppløsning :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Nå funker det fint igjen. Takk!:) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 nei.. hater denne funksjonen.. den har iritert meg veldig, sku gådd ant å skru av.. .. men men.. :violin: er ikke jeg som betaler for grøten så jeg får holde kjeft Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 nei.. hater denne funksjonen.. den har iritert meg veldig, sku gådd ant å skru av.. .. men men.. :violin: er ikke jeg som betaler for grøten så jeg får holde kjeft Skal prøve å få den tilpassa skjermoppløsligheten til brukerne automatisk :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg kjører på 1280x800 og skulle gjerne sett at bildene var mindre enn 640x###. Egentlig synes jeg det hadde vært greit med litt store ikoner...f.eks 200x### Er det ikke mulig å sette dette som en user-option? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg kjører på 1280x800 og skulle gjerne sett at bildene var mindre enn 640x###. Egentlig synes jeg det hadde vært greit med litt store ikoner...f.eks 200x### Er det ikke mulig å sette dette som en user-option? Vi kommer med en løsning på dette i BF 2.0 :D Tror du blir veldig fornøyd med den da. ;) Som deg kjører mange 1280x800 på bf. Ca 20%, men de fleste kjører 1024 x 768(40%) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Skal dere bruke vBulletin på v2 også, eller skal dere over på noe annet? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg