Skodaturbo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Mulig bildene lyver litt..Men jeg likte ikke fargen der i det hele tatt..Ikke bli sur nå,men alle har ikke like meninger vettu..Hadde personlig valgt en mørk blå farge,eller rød med noe skjær i..Hvit blir liksom så rart på en bil med styling kitt..Men men,det er din bil og du bestemmer. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hmm, ikke akkurat etter min smak. 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva mente du ballemann?,likte du ikke bilen med hvit fargen,eller mine ideer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Da må jeg nesten si meg uenig i det SkodaTurbo sier her; personlig følte jeg det at hvitfargen fikk "løftet" frem alle formene... :) Eneste Coupenen jeg har sett med stylingkit frem til nå som faktisk er fin :) 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jepps skoda, alle har sin smak, men jeg må også si at bilen ser tusen ganger bedre ut i virkeligheten, bildene er tatt med crappy mobilkamera i tilleg. men alle har jo hvær sin smak, men for min del fungerer den hvite comboen helt fantastisk. jeg også tenkte på blå, men jeg ville ha noe ikke alle andre har også, og comboen hvit og perlemorhvit har jeg ikke sett før hvertfall.. Naginata: Syns hvit fargen fikk fram de riktige linjene, smatidig som det er en litt diskret farge egentlig, slik at det ikke blir så sykt glorete. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Penere orginal sp0rr du meg :p Men hver si smak :) Fargen var knall den :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 ble ganske bra , men føler at små hjul ødelegger, få på enten noe syyke kantfelger med stoooore spacere eller noen skikkelige 19" chrome felger ;) fet farge kombo .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Det er vinter felgene fra i fjor som står på da... hehe.. har ikke skiftet til sommer engang. men felger kommer, men blir nok 18" Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 blei helt rå denne bilen:)likte farge valget ditt med to forskjellige hvit fargene og enig med deg i valget av felger må være med bronze eller matt gull det blir porr:9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva mente du ballemann?,likte du ikke bilen med hvit fargen,eller mine ideer?? nei jeg mente hele bilen, at den ikke var etter min smak :P hva ikke rettet mot deg :) 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ja..Folkens,alle har ikke lik smak.Og takker gud for det,hehe. Hvit farge er jo på vei inn igjen.Men bilen her kler ikke hvit farge.Hadde jeg sett bilen der på veien,så hadde jeg ikke tenkt så mye på den.Men hadde den kommet bak meg,eller kjørt forbi meg,med en mørk rød eller mørk blå farge og syk dype krom felger.Da hadde jeg kjørt ut av veien elelr noe.Men hvis blir for kjedelig..Men alle har sin egen smak.Og en ting til,den trekanten midt på fangern er fy fy.Den ødelegger alle linjer.Men det er kun min mening.Så ikke ta deg nær av deg sjef,ok? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ja hvit er absolutt på vei inn igjen, tar meg ikke nær av det jeg vettu skodaturbo:) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 nå skal jeg ikke si for mye før du får på noen felger. Men som sagt alle har forskjellige meninger, og tøft at noen tør og ta den hel ut, men jeg syntes personlig det ble litt for mye av det gode. Spesielt fram fangeren syntes jeg det er noe som skurrer. Men få på noen felger så kanskje jeg ombestemmer meg:) lykke til videre http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 jeg var helt enig om den framfangeren, men etter en stund begynte jeg å like den litt, og nå går det helt fint i mine øyne hvertfall.. hehe. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 den her er så stygg at den er kul :P Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg