volvokvaløya Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Eagle har ingen modelltilpasset veivstake til Volvo eller Saab. Men jeg vet at Torgeir Wetterhus snakka om noe Eagle Am-car råde med h-profil. Volvoskrue: Den prisen er for 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har noen noen gang sett en avkjørt h-profilråde pga effekt uttak???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projekt bruning Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jeg kjører PO råder i motoren min! Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har noen noen gang sett en avkjørt h-profilråde pga effekt uttak???? Mener jeg har sett en bøyd en.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Her er eit eksempel på en motor der man var litt knepen på klaring. Varmskjæring. Råden bare ble trykkt rett gjenom stempel med krysspinne og det hele. Fy flate. Men man må selvfølgelig slipe veiva slik at storenden passer. Ganske rått at volvo B23 \21 har grovere veivtapp en Am-car mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kanskje fordi at amcar har 4 sylindre mer.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kanskje? Er rimlig overdimensjonert på B23\21 ja. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Joda, det er sant.. Volvo ville vel overdimensjonere fremfor å bli beryktet for dårlige motorer.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Her er eit eksempel på en motor der man var litt knepen på klaring.Varmskjæring. Råden bare ble trykkt rett gjenom stempel med krysspinne og det hele. Fy flate. Men man må selvfølgelig slipe veiva slik at storenden passer. Ganske rått at volvo B23 \21 har grovere veivtapp en Am-car mvh au au au au:D klaring må en ha... hehe. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det dlir jo mye "dill" med eagle råder når man må modifisere så mye for at de skal passe. Ett sett med eagle råder koster riktignok bare 300 dolla ca. Parner sine blir billige når man ser hvor mye jobb det er med eagle rådene. De er jo tross alt bolt-on. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har noen noen gang sett en avkjørt h-profilråde pga effekt uttak???? Bakken kjørte av en råde på drag på Mantorp for to år sia... Vidar kjørte av en råde i den nye motoren på Gardermoen i år... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg kjører med SPM sine H-profil, det eneste jeg har å utsette er de dårlige rådeboltene og at foringen til kryssbolten må hones opp for å passe 230 stemplene. Jeg byttet til ARP bolter for å være på den sikre siden da jeg dro av en orginalbolt før jeg kom opp i momentet som skulle benyttes. De er en aning grovere enn Verdi sine, samt at de er en del tyngre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Var igår på besøk en tur hos Håvard Forzaa og hentet noen motordeler,kommer til kjøpe Wiseco og Eagle (152) hos han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 er en flott kombinasjon det... Skal du bruke veldig lette og lave stempler? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Var igår på besøk en tur hos Håvard Forzaa og hentet noen motordeler,kommer til kjøpe Wiseco og Eagle (152) hos han. Hehe, samma smala som sitter i min det gitt! =) Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.