umek Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kult å se projekta ja, og hehe resirkulering av raceparts, ja han Krabberød`en får det sagt :) Var foresten oppe hos Stig Bakke og kompani på Mandan å vasa litt, Stig er fortiden i statene å bygger 1000hk LS1 som skal i båt og det ryktes at han handler SKUMMLE deler til race camaroen sin i samme slengen. Han og Tor Einar Jensen hadde visst litt "up fucking" av hverandre på gang. Snakka med Jensen og siterer: "Stig sa han skulle kjøre fra meg UANSETT". Og det blir ikke lett i 69 Camaro mot Funny`en til Jensen som jeg mener har gått 7blank............ :D:D:D Skal se det blir Gardemoen på meg utpå nyåret :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ja bruker "ImageShack" Virker litt uoversiktelig, men har ikke fått brukt det nok enda. skal prøve meg litt fram her så vi får se hva som skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Mats var der ja! Snarlik ham ja men tror ikke det er han! Så forresten han annonserte ut bilen. De streve no fælt med å få den til å funke i hele år men det ville seg liksom ikke. Synd for det er et knalltøfft bygge Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Mats var der ja! Snarlik ham ja men tror ikke det er han!Så forresten han annonserte ut bilen. De streve no fælt med å få den til å funke i hele år men det ville seg liksom ikke. Synd for det er et knalltøfft bygge Bilen er knallfin den. Håper de får motoren til å gå skikkelig til neste år. Fikk de solgt pick up'n hadde de noe annet på gang men jeg vet ikke hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Mått inn på og sjå litt på tråden din her jeg også, er forøverig nabon til Bowtietwister. kommer sikkert med en tråd her jeg også, som handler om min lille Nova i fra 62 og min racing kariere som nettop har startet hehe dragcar dragcar dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Legg her merke til det "trygge smilet" til sjåføren iført tidsriktig værenutstyr:-) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 [/img] Uvanlig bygge egentlig. 2 dørs Caprice med big block dobbel turbo. Nok motorkraft men har hatt litt problemer med å fått ut potensialet helt. Også en som kjører jevnlig i Bad Boys. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kult å se projekta ja, og hehe resirkulering av raceparts, ja han Krabberød`en får det sagt :) Var foresten oppe hos Stig Bakke og kompani på Mandan å vasa litt, Stig er fortiden i statene å bygger 1000hk LS1 som skal i båt og det ryktes at han handler SKUMMLE deler til race camaroen sin i samme slengen. Han og Tor Einar Jensen hadde visst litt "up fucking" av hverandre på gang. Snakka med Jensen og siterer: "Stig sa han skulle kjøre fra meg UANSETT". Og det blir ikke lett i 69 Camaro mot Funny`en til Jensen som jeg mener har gått 7blank............ :D:D:D Skal se det blir Gardemoen på meg utpå nyåret :) Ja du får hive deg med på en racing runde ja. Skal nok på spring Natsen først på mai vi også. Må prøve å få teste litt. Har noe nye ting vi må få prøvd ut Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 [/url Hadde "samling i bånn"..... av bakken ja:-) Besiktnin av tre biler i forbindelse med forsikring. Nova`n og Mustangen kjører begge Bad Boys i street legal - 61 terass tak chevrolet`n er forøvrig til salgs. Trenger bare to ting.... nemlig luftfjæring og andre hjul. 67 fasbacken er oppsatt med C4 kasse med manuellt ventilhus og en Stroker Cleveland på 392 cui. Mekan roller og porta 2V topper. Bremset til 531 Hp. 62 nova`n (tror det var 62 ja) er oppsatt med PG- låda og 355. Detaler om motor`n får Trønder Nova ta seg av Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Får vel herje tråden din litt, da jeg ikke har rotet meg til å lage egen tråd:usa: toogseksti Novan er satt opp følgende Block 030 stress borrat 4b "010" block index deckat gjuten vev slipad 010, 010, balanserad vevstakar std renoverade, bytta bultar balanserat kolvar smidda "TRW" flattop, viktade, ca 10,25 comp sealed power moly piston rings sealed power HV oil pump sealed power roller kam drivning original 153k flexplate camshaft, comp cams solid lifter, se spec card Comp cams solid lifters speed pro pushrods RP3212R Comp cams roller rockers 1,5 alu 7/16 bolt Moroso stud girdle 7/16 Crane valvesprings 99893 Dart sportsman II heads, 2,02 1,6 valve 200cc intake runner 64cc combustion chamber, hardened seats for unleaded gas, stainless valves Victor JR intake 2975 Holley 750 dp MSD pro billet distributor 85551 orig vattenpump lång Fel pro gaskets XRP hose and fittings TCI aut cooler Opel commodore skivor och ok årsmodell ?? hittar inte uppgifter... volvo 240 master cylinder Powerglide låda manuellt ventilhus transbrake HP lameller Turbo action toolsteel input shaft, TH spline Byggd av Snikne ville racing Järvsö 10" turbo action turbin 23807S 3500 stall Type F olja, Hurst Qstick shufter med N/S switch Ford 9" axel "ford motorsport" limited slip strange 4:30 gear monterad av Stig Gustavsson, rear end service Norrköping QS eller 76 80/90 olja orginal 28 spline driv axlar kortade av snowball racing Competition engineering shocks 2705, adjustable 30/70,40/60,50/50 phu det var det svensken skrev i hvertfall:chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Feite biler ass! Har du noen bilder av Novan eller? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Måtte få Pickisen i hus før vinteren kommer. Noe ustø fotograf gjorde at det ikke ble allverdens til kvalitet på bildet. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Go den plock-oppen du :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja pickis må det være! Har et dilemma anngående tøytaket. Må enten rive det av eller prøve å få impregnert det. Må være vanntett. Vet heller ikke hvordan det er behandlet under men antar at det ligger en tett lakk. Dette bekymrer meg egentlig. Forsåvidt sund å rive det av for det er gjordt en fin jobb på det. Noen som kan gi noen råd om dette? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 riv det av riv det av hehe. sender over noen bilder som du kan legg ut til han som spurte om Novan, har itj engasjert meg å finne ut hvordan man gjør det sjøl enda .. men du har da mange sider før du tar i gjen bead-lock :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg