Gå til innhold

"Sånn går nå dagan"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tja tror ikke det blir noe kjøring med meg i sverige :crazysant:

Men det blir turar til sundsvall og titta:happyhappy:

 

skall bare krige i trøndelag:)

 

Blir hardt i trøndelagen til neste år tror jeg! spesiellt når det kommer enda en nova med Øystein Tørrum oppsett?? (full gass = 7.70 HVER gang) :d

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 561
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det er det som er målet så slipper vi å drive med sånn bremsing :eddie

 

Trodde det var bremsing som var "inn" i trøndelagen jeg? :D

60% av de som kjører, drar jo bare `førstegitet og slipper jo opp etter 100 meter heheh.. Don kjørte vell under 7,60 (tror det var 7,56.. iallefall UNDER absolutt breakout) og -100 km/t på fjordårets stevne på Hell hvis jeg ikke husker helt feil?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe det finnes vel dem som har kjørt seg på hengern etter første draget ja. over motorisert hehe

 

Synes nå det er en dum regel det med MAX 7,60 for å få fortsette jeg da..

Har sett 2 ulykker i streetlegal, fra 1999-idag og ingen av de har vært fordi de kjørte så jævli fort

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå det er en dum regel det med MAX 7,60 for å få fortsette jeg da..

Har sett 2 ulykker i streetlegal, fra 1999-idag og ingen av de har vært fordi de kjørte så jævli fort

 

en plass må vel grensen gå sikkert, men har ikke gjort noe om den har blitt flyttet ned tik 7,2 eller noe i den dur, men da har jeg blitt nødt til å trimme mere hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY faen så TØFFT!!! Dobbel procharger???

 

Twin ROTREX C38-81 Superchargers står det i, er noen som er reim drevet innvendig slik at man ikke får kompressor lyden, sleeper vettu ;)

 

Skikkelig go motor i den der, nymoderne LS2 med puste hjelp er ikke å forakte det vettu :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorda er stemmningen for å lage en tråd der vi kan informere litt lokalt her,

om forskellige motorer bakakslinger gearkasser forgasser ol som vi har i eie eller vet om til salgs ,før de kommer ut på det store markede.

 

komm med synspunkter på det!!:chairshot

 

høres MEGET bra ut!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår