Gå til innhold

"Sånn går nå dagan"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja det er vel det beste racet angående stemmnimgen med folket og mørket .

Men den beste banen får vel Frøya og Værnes krangle om hehe, Oppdal er også bra bane men det blir litt dårlige tider der for non turbo biler.

 

Tror ikke gardemon blir aktuelt for min del ,det rykker vel 6-8 helger bare på midt-norge cupen i sommer.

:partyon:

 

Ja, Lade er vell en av de værre banene når det gjelder festet, men ryktet går om at oppdal er værst? (uten trackbite vel og merke)

Hell og frøya har vell så og si AKKURAT samme forutsetningene for at det skal gå like fort (samme høyde over havet, og ordentilge baner) men tempen på frøya er som regel litt lavere..

 

Btw, går det rykter om at det blir slutt på å kjøre på hell etterhvert?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 561
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye krefter drar du ut av motoren?

 

Joda det er det.kjøpte den uten motor og gear i sommer.

 

turboene kan levere luft til 600hp! noe nærmer en det vet jeg ikke.

Vanskelig å sin noe om potensiale i resten av motoren da, men tror det kommer til å bli en fin karakteristikk i den. Sterk og responsiv fra bunnen av er jo et ønske. Blir jo ingen racebil allikevel.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt rykter om det ska kjøres 1/4 på Frøya neste år?noen som kan bekrefte dette?

 

Jeg har fått et skriv om det engang, men om det var neste år, eller til 08`sessongen det skulle utvides, er jeg ikke sikker på..

 

Men såvidt jeg har forstått det på folkemunne, så er det "planlagt" ihevrtfall

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har satt i gang med byggingen av bane ja, er vel et ledd i en stor utbygging av et stort motorsenter.

så da gjenstår det bare å se om de blir ferdig dene sesongen.

 

Motorsenter, hm.. det hørtes interessant ut, er det bare rettfram bane som skal bygges, eller er det litt rundt-rundt også eller? :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mått inn på og sjå litt på tråden din her jeg også, er forøverig nabon til Bowtietwister.

 

 

kommer sikkert med en tråd her jeg også, som handler om min lille Nova i fra 62 og min racing kariere som nettop har startet hehe dragcar dragcar dragcar

 

Hej!!

Hoppas få se ditt race ekipage i Sverige 2007!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår