Gå til innhold

Vi i Lada! (Masse bilder, info, specs og gode historier)

Ranger emnet


Lada2103

Anbefalte innlegg

Setene er like de, bortsett fra trekkene som du nevner. Fra 1973-1975 var setene lik dine, men uten nakkestøtter. I 1976 kom nakkestøtter og ca. 1978 ble det helstoff i sitteflaten og på ryggen. Er ikke helt sikker på når lyktepusserne kom. Sytemet går på trykket av spylervæsken. På min fungerer dem ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rubel-Mercedesen min er nå parkert for vinteren selv om jeg nok må ta den ut og ha en bitteliten service på den med ny olje og frostvæske før kulda setter ordentlig inn.

Den står tørt og fint og venter på å få skiltene sine til våren igjen.

Jeg har ikke vasket den siden jeg fikk den, og like før den ble parkert tok jeg en liten sjau utvendig. Gleder meg å se hvordan den blir når den er polert, - jeg tror det kommer til å bli bra.

 

Selv er jeg sånn alt-etende når det gjelder biler. Primært holder jeg på med japsebiler, men har jo hatt en grufult strøken 1968 Chrysler NewYorker 4d HT med veldig lav miles og 440 cid motor (7.4 liter, omtrent det samme som den brukte på mila....) og en 1936 Chevrolet som ble totalrestaurert og påkostet astronomiske summer.

Har litt sansen for slike antistatusbiler og verner like mye om Lada'n som om de dyre amerikanske bilene.

 

251_5200.jpg

 

251_5193.jpg

 

251_5198.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne kommunistbrakka var seriøst dødslekker. Herlig farge, senket og hvite felger med blanke kapsler.

 

Kjørte forresten rundt i Skoda 120 LS på begynnelsen av 90-tallet. Motor fra en løpskjørt 130, ei 2"-potte på tvers under bakfangeren og 6 ultrabillige ekstralykter i fronten i tillegg til de 4 standardlampene. Dessverre ble den slukt av bilcrossen før jeg innså hvilken perle jeg var innehaver av...

 

 

Reodor F

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har et lite tips til Lada-eierne her inne: Få tak i skiltet bak (der det står f.eks. "Lada 1500") fra Russland, der står det Lada med kyrilliske bokstaver. Mye tøffere! ;)

 

Jatakk, jeg trenger et sånt emblem om du kan skaffe til meg.

Det står vel egentlig "Shiguli" på det merket tror jeg?? (correct me if i'm rång).

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår