Gå til innhold

Benger's E34 520i 24V

Ranger emnet


benger

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Simons katback eksos er absolutt å anbefale! fadern har et slikt på sin E34 520i, og det er merkbar "effektøkning" og turtallsvillighet med det og K&N innsatsfilter! kan sende deg bilde av det om du ønsker, da det er oval stuss på det!

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen forskjell på Angel Eyes og Deamon Eyes? På koed.dk ser jeg slike lys, men det står deamon eyes? er de litt mørkere enn angel eyes? eller tar jeg feil nå?

 

Hehe, lurte på det samme.. tenkte mørkt og rødt da jeg hørte om de..

 

mange som har sagt at de her litt "flate" i underkant.. ellernoe, ikke vet jeg.. heheheheheh... :lol:

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kjøpt nye dempere foran,(den gamle på venstre sia var ødelagt) og kupefilter, det ble byttet i dag. Demperne blir byttet i helga.

 

Demontert alt som trengs for å bytte ut filteret...

demontertpl4.jpg

 

Her satt det gamlefilteret...

filterhullzh6.jpg

 

1 kr til de som gjetter riktig på hvilket av filtrene som er det nye...

gammeltognyttfilterzz5.jpg

 

Nytt filter instalert...

instalertfilterju2.jpg

 

Og de nye demperne...

demperedw3.jpg

 

Senkefjærer kommer utpå våren en gang håper jeg;)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte selvfølgelig å bøye noen av finnene på radiatoren inni der som man kan se på bildet...Filteret butta borti fordi det er veldig trangt å få det inn pga skjev inngangsvinkel. Kan dette være skadelig? Tenkte på overoppheting, eller kanskje lekkasjer? trenger svar på det fort... ikke veldig lyst til å kjøpe ny radiator(koster flesk) og ta i fra hverandre halve interiøret...:shake

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jevlig trangt der ja...ugjennomtenkt løsning. så mye klunder for å bytte et såpass viktig filter(eller bare meg med lite erfaring:boxers ), også risikerer man å måtte ut med hele varmeannlegget..hehe.

Tror det kun bare er bøyd. Skal skru opp i morra og skjekke om det er noe lekkasje der...det merker man jo fort.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan mistenkte du at d var pollenfilteret ditt?

blåste d ikke, eller ble d ikke varmt inne i bilen? eller var d noe annet?

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår