Gå til innhold

Benger's E34 520i 24V

Ranger emnet


benger

Anbefalte innlegg

Har nå skaffet meg en bil. Gikk egentlig bare å dagdrømte en del, for jeg har ikke lappen, heller ikke jobb..det må skaffes fort.

Så kom jeg over denne, og da bare måtte jeg ha den! ble vell et impulskjøp kan man si.

 

Noe småplukk er det jo,den begynner tross alt å bli noen år.

 

Dette er bilen:

- 1991 BMW 520i 24v.

- 216.000 på tellern da jeg kjøpte den

- 8,5x17 Borbet A (sommerdekk)

- Ac, cruisecontrol, el ruter foran, varmeseter, skinninteriør med armlener^^ (bildene taler for seg;))

- hvite blinkere rundt om

..ellers for det meste originalt. Motoren går som en drøm.

 

Har ikke fått tatt så mange bilder, men fler kommer etter hvert.

(beklager noe dårlig kvalitet på bildene)

 

 

 

Bilen er helt svart. (BMW-Schwarz) og ser veldig blank ut, ennå den ikke har blitt polert og grundig vasket.

 

img8287eh8.jpg

 

 

 

img8267ur7.jpg

Har bare satt på sommerdekka på den ene siden for morro skyld, for å se hvorden det ble;)

 

 

 

img8273se7.jpg

 

 

 

img8277ha3.jpg

 

 

 

img8278cx4.jpg

 

 

bilenminnullskiltkv9.jpg

 

 

bilenminbaknullskiltnn5.jpg

 

 

bilenminfrontvb4.jpg

 

Er en del E34'er ute på veien, og her kommer altså enda en;)

Hva syns folket? :smilbmw:

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil Benger;) Bor ikke så lang unna jessheim så kunne kommet å sett på den en dag... send meg en PM med nr ditt så ringer jeg deg en dag jeg skal innover... blir nok i helga siden jeg bor på Lena:( i ukene... Fin Bil;)

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil Benger;) Bor ikke så lang unna jessheim så kunne kommet å sett på den en dag... send meg en PM med nr ditt så ringer jeg deg en dag jeg skal innover... blir nok i helga siden jeg bor på Lena:( i ukene... Fin Bil;)

 

 

mårn! Jo takk:) ...ja, skal sende deg en pm med nr og sånn..så er det bare å komma vettu;)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer. driver å leter etter en slik bil nå jeg å:worshipbm: interiøret er jo slik jeg drømmer om nesten:D

 

 

Takk;) bestemte meg for lenge siden at jeg skulle ha en sånn med skinn... ser mye mer påkosta ut da, også lyst skinn syns jeg var prikken over i'n;) er ganske sjeldent tror jeg, har hvertfall ikke sett mange med sånt interiør, vet om en her på forumet som hadde en e34 med lyst skinn.., bare å lete lenge, så dukker det nok opp en ..hehe

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med BMW ;) svært få 520i'er med skinn og ac! hvertfall ikke mange E34 i det heletatt med treverk... har et helt sett liggende i eske, så har bare sett det løst, men aldri montert... fikk litt delte meninger om det men =P når blir bilen i daglig bruk da?

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår